zaterdag 24 december 2016

Prettige feestdagen

Hallo lieve lezer,

Allereerst 

Wat fijn dat je vandaag, ondanks de laatste dag voor kerst stress dit blog
bezoekt.


Gisteren mochten wij als design team van het Papicolor team
een nieuwe kraft lijn in pastel kleuren ontvangen en ermee
aan de slag gaan. 

De kleurtjes die gaan komen zijn groen, oker, roze en taupe kleuren.
Voor deze kaart heb ik een combi gemaakt met de roze kleur
en Metalic Platinum karton.

Hoe anders het ook kan ik heb gewerkt met de TODO machine.
Hiervoor is een nieuwe serie stansen uitgekomen waaronder
deze vlinder en achtergrond folie mal.
Uit metallic karton heb ik de vlinder gestansd en voorzien van een folie laag.
Met een bijpassende stans de rand uitgestansd en de vlinder op de
de ondergrond vlinder geplakt. 

Uit het roze kraft karton een stuk gesneden en deze voorzien
van een zelfde kleur folie met de stippen achtergrond. 
deze met 3d foam tape op een basis kaart geplakt en hier de vlinder
op geplakt. 
De tekst heb ik uit een rest stukje papier gestansd met een stans van Elizabeth Craft design
en ook voorzien van een folie laag. 

hele fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar. 


post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Aartje zei

Hij is schitterend geworden Lydia, fijne dagen voor jou en je gezin
groeten, Aartje

Dora zei

Prachtige vlinder. Mooie kaart geworden.
Fijne kerstdagen toegewenst.

Arleta zei

przepiękny