maandag 3 oktober 2016

Thank you

Hallo lieve bloglezer,

Wat leuk dat je er weer bent.
Wenda en ik zijn nog even lekker aan het bijkomen van 2 Demo dagen
van de Doe @ Ding demodagen bij Doe @ Ding in Spijkenisse.
We mochten deze 2 dagen samen met onze nieuwe liefde de TODO machine aan de slag.

Bij Wenda kon je deze 2 dagen terecht om een leuke Make & Take
te maken met onze nieuwe liefde ;)
Ik mocht vertellen wat de TODO machine zo geweldig maakt.

Iedereen bedankt die even bij ons langs is geweest.
Ook het Team van Doe @ Ding hartelijk dank dat we er dit jaar weer bij
aanwezig mochten zijn.
We hebben vele dames enthousiast gemaakt.

Inmiddels is er ook een facebook groep gestart waar je heel veel info kunt
terug vinden en waar je ook terecht kunt met je vragen
hier de link 


Voor deze kaart heb ik gekozen om donkerbruin cardstock uit de Kalos collectie
te voorzien van een Folie laag met de TODO machine.
Dit op een creme kleurige basis kaart geplakt met 3d foam tape.
De tekst uitgestansd en met de TODO machine voorzien van een goud kleurige laag. 
geplakt op een rest stukje cardstock en rondom uitgeknipt 


Voor de vlinders heb ik Stick It geplakt op een stukje papier, en met

een MFT vlinder stans uitgestansd.
De Stick It heb ik wel aan de bovenkant gehouden.
Hierop heb ik goud en rood folie gedrukt.
De Stick It is sterk genoeg om de folie aan te trekken. 


Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gemaakt
grtjs,martina
x