vrijdag 16 september 2016

Learn Live Hope

Goedemorgen lieve lezer,

Ken je dat, dat je ergens aan begint het niet het resultaat word dat 
je gedacht maar het je proef karton super geworden is.
Zo is ook deze kaart ontstaan.



Met een masker van een zon, Lindy Magical spray's en een 
stuk karton om te maskeren ben ik aan de slag gegaan.
Eerst het water in blauw en geel, onderkant afgedekt
en toen de zon met geel.
Nee , dat was het toch niet helemaal. Ondertussen was het masker
karton aan het drogen. Toen mijn oog daarop viel.
Dit stuk vond ik veel mooier dan het gemaakte stuk papier.


En zo is deze kaart ontstaan. Zon Zee en Strand
als vrije interpretatie ga ik voor de kleuren geel blauw en bruin.
Met bruin zijn de stempels van IndigoBlu gestempeld
In de achtergrond ook met blauw en geel met MFT inkt. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om mee te doen met de challenge'
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: