donderdag 8 september 2016

TODO Hot foil

Hallo lieve lezer,

Wat leuk dat je er weer bent. Wij zijn ook weer terug uit onze
vakantie modus, en starten weer met iedere woensdag een video.

Vandaag gaat de video over HOT Foil op de
TODO machine.


Deze video is een van de eerste video's die gaan komen met deze prachtige machine.

Ooit zei Cindy tegen me "jij bent zo perfectionistisch". 
Zo had ik nog niet eerder naar mezelf gekeken.
ze heeft daarin  wel gelijk
Vond mezelf altijd kritisch,  
Een van mijn motto's is "je doet het goed, of je doet het niet"

Met deze blik kijk ik ook altijd naar nieuwe machines.
Doet zo'n apparaat ook daadwerkelijk wat bij beloofd.
Met alle eerlijkheid kan ik zeggen dat TODO doet wat hij beloofd.
Wat een prachtige machine, deze maakt ook alle andere machines overbodig.
Stansen, embossen, letterpres, Hot foil, 
Van dikke stansen tot hele dunne stansen, en zelf de meest verfijnde en gedetailleerde stansen
komen er feilloos uit.

De kaart die ik in de video laat zien heb ik gemaakt met het mooie Papicolor papier


Een uitgebreide werkbeschrijving vind je hier terug

Wil je de video van Wenda liever via het blog terug kijken 
hieronder kun je hem ook vinden. 


Ook deze keer vinden we het super leuk je reactie te lezen. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: