vrijdag 12 augustus 2016

Good Friends

Goedemorgen bloglezer,

Ik hoop dat iedereen geniet, en genoten heeft van de vakantie,
de kinderen zitten er nog midden in. 
Al kan ik me voorstellen dat sommige alweer aan het werk zijn. 


Vandaag heb ik deze kaart voor jullie gemaakt,
ik ben gestart met het Hobbykarton, hiervan heb ik een stuk gesneden van 9x13cm
met een ronde pons een cirkel geponsd uit masking tape en dit op de 
kaart geplakt. 
Met distress inkt ben ik de kaart gaan bewerken in de kleuren 
Broken China, en Tea Die.
Het masker weggehaald, en uit print papier een wolk geknipt.
(heb je een cricut of silhouette kun je deze ook snijden)
Deze als masker gebruikt en met Broken China de wolken gesponsd.
Verschillende stempels afgedrukt met MFT inkt Chocolate Brown en Lush Lagoon.
De tekst is gestempeld met zwart.
De vlinders zijn gestansd met een Tattered Lace mal. 


De kaart is gemat op Bruin Kraft karton
en voor de basis kaart heb ik gekozen voor Hemels Blauw

Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Joke zei

Dit is schitterend gedaan Lydia. Prachtig, leuk dat je uitgelegd hebt hoe je dit hebt gedaan.
Groetjes Joke