donderdag 17 maart 2016

XOXO

Goedemorgen lieve lezer,

Voor onze maandelijkse challenge bij het Kleuren met Potloden hebben we als thema,
Ronde vormen. The PaperShelter is de sponsor.
Met Pasen in aantocht heb ik kozen voor een van haar
geweldige digi's.


Met de elektronische snijmachine heb ik een ovaal gesneden
Uit een Paperpad van My Favorite Things een iets kleinere ovaal gesneden
en beide op elkaar geplakt.

De digi heb ik op ware grootte geprint. Waardoor ze lekker groot
is, 15cm hoog, gekleurd met Faber Castell potloden,
en haar uitgeknipt.

Doordat ze zo groot is, is de afbeelding makkelijker te verwerken op een kaart
als ze uitgeknipt is.

Xcut heeft heel mooi glitterpapier uitgebracht, wat ook nog eens zelfklevend is.
Echt super geweldig om mee te werken.

Met een Blueprint stans van MFT heb ik de labels gestansd uit creme cardstock.
Uit het glitter papier zijn de hartjes gestansd en het achtergrondje onder de tag.
Doordat het zelfklevend is, zijn de hartjes ook makkelijk te verwerken.


En dan nu de Faber Castell kleuren waarmee ik gewerkt hebt

Haar: 199 235 137 138
Huid: 190 189 132
Geel: 185 18 8 187
Roze/Trui: 123 129 22
Groen/Broek: 171 166 267

Doen jullie mee met onze challenge?



Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: