zaterdag 12 maart 2016

Flor en Floor

Goedemorgen blogger,

De uitdaging voor de Challenge bij Craftliners is dit keer:
Recycle iets.

Dat iets kan natuurlijk van alles zijn. 
Ik heb gekozen voor deze oude jenever flessen
en een lege fles waarin een fruitsap heeft gezeten.


Ik ben gestart de flessen zwart te maken met Zwarte Geessoo van IndigoBlu
Vervolgens heb ik er bloemen, metalen ornamenten, knopen opgeplakt en ook een aantal
Altered Gears van IndigoBlu.
De flessen waren zwart maar de embellishments hadden nog verschillende kleuren.
In een doos heb ik het geheel gespoten van Zwarte Magical Spray van Lindy's.


Om het geheel kleur te geven heb ik met een aantal kleuren Magical gespray'd.
Hiervoor heb ik de set Victorian Bouget gebruikt.


 De stempels plaatjes zijn Flor en Floor, deze bovenste en hier direct onder heb ik gekleurd
met Faber Castell Polychromos. 



De bovenste en onderste zijn gekleurd met Lindy's Flat Magicals


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de flessen vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
post signature
Follow Me on Pinterest