maandag 21 maart 2016

Art

Goedemorgen lieve lezer,

Allereerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten. 
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met alles wat ik doe hier op mijn blog.
Vandaag starten we met een nieuwe challenge
Het thema deze maand is Geel, Roze, Groen.

------------------------------

First off all, welcome to the newbies here on my blg.
I hope to inspire you with al I do.

Today we start with a new challenge at the IndigoBlu blog.
The theme is Yellow, Pink and green.
Do you enjoy us?


Op het karton van Papicolor heb ik gewerkt met distress inkt
Worn Lipstick, Mustard Seed en Twisted Citron.
Deze laatste is een nieuwe kleur,  lekker fel,.

Een IndigoBlu achtergrond stempel "beinkt" met een natte spons.
(De gele kant van een schuursponsje uit de keuken nat gemaakt met water uit de kraan).
En hiermee dus de stempel als het ware beinkt, en een afdruk gemaakt.
Even laten liggen en dan de stempel weghalen. 
Dit aan de lucht laten drogen, je ziet dan de afdruk steeds witter worden. 
Met een andere achtergrond stempel en Walnut Stain ink de randjes gestempeld,
Met zwart de veer en de tekst gestempeld.

-------------------------------------

I distress stamping card with distress ink.
Worn Lipstick, Mustard Seed en Twisted Citron.
The last one is a new color.

The raindrops I stamped with water, I do this with a sponge.
I inkt the water with the sponge on the stamp and make the image
let it dry on air. 
You can see the image become whiter.

The edge stamp is stamped with Walnut Stain the other ones
with memento ink. 

I use this stamp:

Rain Droplets
Rugged Edge
Plume

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

--------------------------

Thank you for leaving your comment and visit my blog.


post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

tof kaartje.

grtjs
Claudia

Angela zei

Wow wat gaaf gedaan weer Lydia!

rachel zei

beautiful make Lydia - gorgeous x

Aartje zei

Ik kom even inspiratie op doen bij jouw mooie kaart. Omdat ik bij IndigoBlu in de top 3 zat mag ik gastdesigner zijn voor deze challenge en daar moet ik echt nog even mijn hersens voor laten kraken dit weekend,
Deze is wel heel gaaf.
Groeten, Aartje