maandag 14 maart 2016

3d Foto Album Workshop

Hallo lieve bloglezer,

Er zijn nog een tweetal plaatsen over deze workshop op zaterdag
21 mei van 10.00 tot 16.00uur
in Gorssel.
wil je deelnemen aan deze workshop kun je je opgeven per email

lydia@delenadesign.nl
---------------

Gisteren heb ik me de hele dag achter mijn bureau geschaard en ben weer eens heerlijk
aan de slag geweest.
Wat heb ik gedaan naast genieten van mijn oude Passie,
een foto album gemaakt. 
Scrappen daar is het allemaal mee begonnen en vind het nog
steeds zo leuk om te doen. Helaas komt het er niet meer zo vaak van. 


Heb een foto album gemaakt met allemaal verrassende elementen.
Iedere Pagina heeft wel iets extra's.


Zaterdag 21 mei van 10.00 - 16.00 uur kun je meedoen in het Atelier in Gorssel
om ook dit album te maken.

Je maakt het gehele album inclusief de pagina's en verborgen pagina's.
Er is keuze uit verschillende kleur stellingen.
Kortom je gaat met een compleet album naar huis waar alleen nog foto's in
komen. 
Je maakt het album stap voor stap zodat het voor iedereen mogelijk is 
deel te nemen., 

De kosten voor deze dag workshop a € 65,--  zijn inclusief al het benodigde materiaal, lunch, koffie/thee
wat lekkers een uitgebreide handleiding.
gebruik van stansen etc.
Het enige dat je zelf meebrengt is je basis gereedschap, zoals een snijmachine
schaar, lijm, mes en lineaal. 

Wil je meedoen kun je je opgeven via de email. 
In deze workshop word gewerkt met het papier van Heartfelt creations
Geef je je voor 30 april op, 
kun je kiezen uit hun gehele papiercollectie bestaan uit meer dan 25 paperpads. 
Daarna heb je beperktere keuze, je kunt dan kiezen uit het aanwezige papier.


post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Caroline zei

Wauw! Wat een mooi album Lydia! En prachtig papier ook. Je weet, mijn lievelings kleurtjes. En als ik niet zo ver weg zat, zou ik zeker komen. Liefs, Caroline.

akkina van steen zei

Heel mooi ,met de bummetje van Heartfield Creations en hun papier ik heb ze ook gekocht

akkina van steen zei

Heel mooi ,met de bummetje van Heartfield Creations en hun papier ik heb ze ook gekocht

Claudia's kaartjes zei

Toffe album

grtjs
Claudia

Aartje zei

Je hebt echt eer van je werk Lydia. Het ziet er fantastichy uit!
Groeten, Aartje

Angela zei

Wat een prachtig album Lydia!!
Ik woon iets dichterbij als Caroline..... wie weet?!?!
xxAngela