donderdag 10 september 2015

Herfst Challenge

 Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag starten we met een nieuwe challenge bij het Kleuren met Potloden blog.
Het thema voor deze maand is Herfst.
Doen jullie mee?


Als basis voor dit papier heb ik gekozen voor Steenrood Cardstock
Met de grootste essential stans van Tattered Lace die heb ik het vierkant met de gaatjes gestansd uit Mosterd geel Carstock 
Dit is met 3d foam tape opgeplakt op de basis kaart. 
Uit steenrood Cardstock is een vierkant gesneden dat rechtstreeks op het Mosterd geel vierkant
is geplakt. 
Uit maisgeel geel cardstock is een vierkant gesneden dat vervolgens is geembost
en daarna in 4 gelijke vierkanten gesneden. 
Dit is rechtstreeks op de basis kaart geplakt.
Met een kleine stans van de Essential serie is een vierkant gestansd waaruit ook het midden is gesneden, zodat er een kader onststaat. 
Achter dit kader is een stukje transparant geplakt.
Op de randen heb ik Aurelie 3d kit gespoten en er glitters en lovertjes in gelegd
en de achterkant, gesneden uit een stukje vellum, erop geplakt en goed laten drogen. 
Toen het schudboxje droog was heb ik deze met tacky glue op de kaart geplakt in het midden. 

Een stuk hobbykarton heb ik flink gekreukt, en glad gestreken langs de rand van het buro.


Dit stuk papier heb ik bewerkt met verschillende kleuren PanPastel.


Uit dit vel papier heb ik blaadjes gestansd en deze onder aan de kaart geplakt.
De zon is gemaakt van de Eleganza Bow stans door deze in los te knippen en vast gezet met een brad.


Op een stukje grijs recycled kraft papier is met zwarte versafine inkt de gnome gestempeld
en ingekleurd met Faber Castel potloden.
De Gnome is uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt. 

Gebruikte kleuren Faber Castell

Muts: 217 126 124
Jas: 109 113 105 111
Broek: 190 192 191
Huid: 189 132 131
Baard: 231 232
Schep: 181 234

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.



post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Tof kaartje.

grtjs
Claudia

Wil Frutsel zei

Ik had je kaart natuurlijk al eerder gezien maar ik wil je toch ff laten weten dat ik hem prachtig vind!!
xx Wilma

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Schitterend mooie kaart, leuke kleuren combi , echt herfstkleuren, top
Groetjes, Emma

Unknown zei

nice :)
OBAT USUS BUNTU PECAH