donderdag 9 oktober 2014

Which way you go?

Goedemorgen lezers,

Welkom aan alle nieuwe volgers op het blog.
ik waardeer het enorm als je volger word en zo af en toe een reactie
achterlaat, ik weet hoeveel tijd dit altijd in beslag neemt.
Ik probeer ook regelmatig bij jullie een reactie achter te laten.
Al lukt dat niet zo vaak als ik zou willen.

Het is altijd lastig om voor een man een geschikte kaart te maken. 
Voor deze kaart heb ik gekozen voor stempels van Kico Stamps uit een steampunk
serie. 


Ik ben gestart met een stuk wit paper te bewerken met maskers
en Distress inkt in twee kleuren een groen en een bruin tint. 
heb een aantal verschillende maskers gebruikt van TCW.
Met bruine Distress inkt (vintage photo) de gears gestempeld langs de randen. 
Met zwarte memento ink de fiets en ballon gestempeld
samen met de tekst.
Doordat de foto gemaakt is in een schuine hoek lijkt het of de tekst scheef staat
dat is echter niet zo. 
Wat Frantage in de hoeken hoeken gestrooid en gestempeld. 

Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Dora zei

prachtig!! mooie combinatie van stencils en stempels.

corryskaart zei

hoi lydia
een erg mooie mannenkaart zowel de kleur als uitwerking GEWELDIG!!
groetjes corry