dinsdag 7 oktober 2014

Get Well Soon

Goedemorgen lieve lezers,

Bij het opschonen van de pc kwam ik nog een map tegen
vol met kaarten die ik gemaakt heb voor verschillende blog
maar nog niet hier heb laten zien. 
Dit is er een van, gemaakt met Copic Markers en de airbrush.


Met masking tape heb ik eerst de randen van het DCP papier afgeplakt
zodat er een kader ontstaat.
Van  printpapier heb ik een berg gescheurd en dit als
sjabloon gebruikt.
Uit het overgebleven stuk papier is een circel gestansd dat ik gebruikt hebt
voor de zon. 
Met verschillende kleuren geel en oranje tinten ben ik aan het airbrushen gegaan. 
Eerst de zon en toen de bergen.
Met stempels van Lavinia en Archival ink heb ik de afbeeldingen gestempeld.
De tekst is een oude clear stempel en weet niet meer van welk merk. 
toen ik tevreden was heb ik het masker papier verwijderd en 
de kaart gemat op zwart cardstock en dit op een oranje basis kaart geplakt.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal mooi en geslaagd is deze !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Anneke zei

Ik wilde dat ik zo'n map had :-) maar deze moest er echt uit om te worden gezien. Groetjes Anneke.

Els Wouters zei

mooie kaart, leuke kleuren. Zo een airbrush moet ik misschien toch maar op mijn verlanglijstje zetten

annemarie zei

oooh wat is dat mooi zeg, er zijn gelukkig zoveel technieken maar soms ook teveel waardoor je sommige dingen vergeet te laten zien. gelukkig heb je ze gevonden.

groetjes Annemarie

Wendy zei

Prachtig gemaakt Lydia! Heel mooi met de Lavinia stempels erbij, ik hou er van. En wat zijn dit toch mooie kleuren....net zo mooi oranje als de bloemen die ik vandaag van mijn schatje kreeg!
Nog een fijne dag,
groetjes Wendy

Antoinette Voorn zei

Mooi, dromerig en fantasievol gedaan. Prachtig...

Aartje zei

Prachtige warme kaart Lydia, heel erg mooi.
Groeten, Aartje