donderdag 11 september 2014

You Be Witch ME

Goedemorgen lieve lezers,

Voor de challenge bij het Craftliners blog heb ik deze kaart gemaakt.
Het thema is herfst en hoe mooi is dan het papier uit een blokje van
Graphic 45 - An Eerie Tale


Ik heb gewerkt met de stansen van Tattered Lace 
deze zijn zo vreselijk veelzijdig je kunt ze aan alle kanten uitknippen zodat je steeds weer een andere vorm krijgt. 
In het tijdschrift staat beschreven hoe je de verschillende mallen 
als ze uitgestansd zijn kunt uitknippen.
De mal die ik voor deze kaart hebt gebruikt is er ook maar 1.
en dan natuurlijk de blaadjes. 


De kaart is opgebouwd met 3d foam blokjes.
Tattered Lace ACD-361
Tattered Lace ACD-286
Grapich45 - An Eerie Tale




post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi lydia
wat een prachtkaart met mooi dessinpapier en mallen
groetjes corry

Hanny zei

Prachtig, ik vind dit zulke warme uitstraling hebben en wat zijnde mallen mooi die je gebruikt hebt.
liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Linda zei

Prachtig gedaan heb je dat
gr linda

Aartje zei

Schitterende warme herfstkaart. En die stansen van Tattered lace zijn prachtig gedetailleerd.
Groeten, Aartje

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,

Wat een superleuke kaart.

grtjs
Claudia