maandag 16 juni 2014

SUN-sational friend


Goedemorgen lieve lezers,

Dat ik een grote fan ben van IndigoBlu is inmiddels geen geheim meer. 
Je kunt er ook zoveel kanten mee op.
Vandaag heb ik deze kaart voor jullie, gekleurd met Copic Markers
en de achtergrond gemaakt met de airbrush.


Als eerste heb ik de stempel afgedrukt met versafine inkt, en op een stukje masker tape een 2e afdruk gemaakt. De bloemen met blad van de 2e afdruk uitgeknipt en over de stempel afdruk geplakt.
Met Rood Paars en Oranje kleuren heb ik met de Copic Airbrush de achtergrond op kleur gebracht. 
Als je tevreden bent met het resultaat verwijder je het maskertape zodat de 
bloemen ingekleurd kunnen worden. 

Met een sate prikker heb ik in het hart van de bloemen FlitterGlu aangebracht, en ook hier en daar
wat rondom de bloemen en in de honingraad.
Met een pincet heb ik hier dik Megaflake aangebracht. 
Ik heb gekozen om dit met een pincet te doen zodat het er dik bovenop komt te liggen.

In de hoek is ook wat lijm aangebracht met daaroverheen de Megaflake
ook hier heb ik de flake dik aangebracht zodat er een 3d effect ontstaat. 

Als laatste heb ik de tekst gestempeld. Dit is een tekst uit de oude doos
en weet niet meer van welk merk hij is. 

Hieronder de Copic markers die ik gebruikt hebt


IndigoBlu  Autumn Blaze (MF-AB01)
IndigoBlu FlitterGlu Bottle 120ml (FGJ01)
IndigoBlu Poppies Mounted (BP I)

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Miranda zei

Zag m op de blog rol voorbij komen en hij sprong er zo uit dat ik even moet reageren! Prachtig, m'n handen jeuken om te airbrushes........maar eerst andere zaken....
warme groet,
Miranda

Ghea zei

wat een schitterend kaartje hee kleurrijk
Liefs Ghea

Janette van Otterlo zei

Fantastische kaart! Ik heb de stempel ook, maar geen airbrush. Dus even kijken hoe ik hem op een andere manier kan "liften". :-)
Grtz Janette

Anita Meijer zei

Wauw prachtig Lydia, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Schitterend wat heb je dit mooi gemaakt!