dinsdag 24 juni 2014

Speciaal voor jou


Goedemorgen lieve lezers,

Wat is het toch leuk om te werken met de Parelmoer PanPastel.
Ze zijn niet alleen erg mooi van kleur ze geven ook nog
een super glans af aan je papier


Ik ben gestart met het maken van de ondergrond met de kleuren
Violet tint 470.8
Magenta tint 430.8
Violet 470.5
Met versafine inkt zijn de blaadjes gestempeld en hier ben ik met Parelmoer Violet overheen gegaan.
Jammer genoeg kun je dat niet goed zien op de foto hoe mooi de glans is.


Met paarse versafine inkt zijn de paddenstoelen en klaprozen gestempeld.
Met zwarte versafine inkt de grote paddenstoel met het meisje
de stenen en de tekst.
De tekst is uit mijn eigen stempellap, de stenen zijn van de stempelwinkel
de overige stempels zijn van Lavinia.

Alles is gefixeerd met Ghiant fixatief. 



post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Antoinette Voorn zei

Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Wauwwww prachtig paars en dat elfje onder die paddenstoel eniggggg!