vrijdag 20 juni 2014

Schoonheid en liefde

Goedemorgen lieve Lezers,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij HobbyVision met als 
thema Bruin/Roze.


Met een masker van Tim Holtz heb ik de hartje gesponsd met distress inkt
in de kleuren Worn Lipstick en Victorian Velvet.
Daarna zijn de randen gesponsd met Gathered Twigs voor het bruine effect. 
De vlinders "IndigoBlu" zijn gestempeld op een stukje restpapier en uitgeknipt
op de kaart zelf zijn ze ook 2x gestempeld met Acrhival inkt Coffee
voor de schaduw.
De tekst is uit mijn eigen stempelsheet en gestempeld met bruin.
De vlinders zijn gesponsd met Worn Lipstick en de oogjes zijn gemaakt
met een roze kleur Molotow marker.

Deze kaart doet ook mee bij de Craftorij Zomer Challenge 8 Liefde.

post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Dit soort kaarten vind ik helemaal geweldig!

groetjes, Hannie

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige kaart , geweldig die vlinders!

Anneke zei

Hele mooie kaart met een rustig sfeer. Mooi van kleur. Succes groetjes Anneke.

Veerle zei

Super kaart Lydia.
Ik ben zelf ook helemaal gek van Distress Ink en dat bruin/roze is heel erg mooi en zacht.
Groetjes, Veerle x