zondag 29 juni 2014

Miracle


Goedemorgen lezers,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt
met de prachtige stempels van IndigoBlu.
Door steeds weer de stempels op een andere manier
te combineren met alle verschillende mediums die we hebben
gaan ze niet vervelen.  

Ik ben begonnen om met het inkten van mijn basis kaart met distress inkt
De swirl stempel is gestempeld met Groene inkt.
Met een Masker van DCW zijn de vlinders gesponsd.
en de honingraad.
De bloemen stempel IndigoBlu is gestempeld met zwarte Versafine inkt
en ingekleurd met Faber Castell Potloden.
Als laatste is de tekst in Groen gestempeld. 
De randen zijn gesponsd met Peeled Paint distress inkt
Het geheel is gemat op een stuk zwart cardstock van 10.5x15.5 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een mooie kaart is dit weer, de stempels zijn prachtig en de kleuren die je gebruikt hebt zijn ook mooi en lopen zo goed in elkaar over, knap gedaan hoor.
liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Lydia, supermooi.
Liefs van Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat supermooi.

grtjs
Claudia

Veerle zei

Heel erg mooi !!
Grtjs Veerle

Renate zei

Super mooi hoe je de verschillende stempels hebt gecombineerd. Het geeft een geweldig gaaf effect.

-xies- Renate.

Anneke zei

Wat een gezellige kaart. Daar wordt ik vrolijk van. Het is een mooi tuin tafereel geworden. Groetjes Anneke.