woensdag 11 juni 2014

Miracle


Hallo lieve lezers,

Miracle, het werken met de flakes van IndigoBlu is werkelijk een miracle.
En zo leuk om te doen. 
Onlangs mocht ik zo gelukkig zijn om een Masterclass te volgen bij Kay,
de vrouw achter IndigoBlu.



Geïnspireerd door haar masterclass heb ik deze kaart voor jullie gemaakt. 
Als eerste heb ik een stuk hobby karton gesneden op 11x11cm.

gestempeld met de Flitterglu en flakes van IndigoBlu en de stempels zijn ook van IndigoBlu.
Daarna de kaart gemat op een stukje dat net een paar mm groter is,
in de een nieuw metallic kleur bronze.
Dit stukje heb ik weer gemat op het mooie geemboste papier
dit vind je terug in een assortiment.
Het bronzen karton heb ik ook weer gebruikt als 
basis voor de kaart.
De hoeken van de kaart zijn gestempled me een swirl van IndigoBlu en bewerkt
met flakes.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een beeldige kaart!

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een beeldige kaart!

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,

Je kaartje is dan ook prachtige.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Lydia....KNAP gedaan!!!!

groetjes
Rosina

Anneke zei

Mooi kaartje geworden Lydia.
Heel fijntjes. Groetjes Anneke.