donderdag 26 juni 2014

Met LIefde


Goedemorgen lieve lezers,

Deze keer ben ik in de weer geweest met Oil Pastels.


Ik heb gekozen voor de kleuren Turqouise, Paars en Groen
rechtstreeks op het hobbykarton heb ik de kleuren op de randen aangebracht.
Het formaat is 10x15cm
Met de vingers heb ik het uitgewreven zodat er mooie overgangen ontstaan.
Hoe dikker je het pastel aanbrengt hoe makkelijker en mooier het eindresultaat.


Aan de binnenrand die onstaan is heb ik wat geel aangebracht voor
de diepte.
Met StazOn inkt zwart heb ik de swirl en bloemen (IndigoBlu) gestempeld
En de tekst van mijn eigen stempellap.


Met een hobbymes heb ik de punten van de Oil Pastels geschraapt
en de flinters op de kaart laten vallen. 
Op de plaatsen waar ze niet moeten komen heb ik ze met het mes]
weg geduwd.
Vervolgens met de heatgun de flinters verhit totdat ze gaan smelten
en zo aan het papier vastplakken.
Door de hitte zijn sommige flinters gaan bollen wat een heel speels en leuk
3d effect geeft. 


Dit zijn de Olie Pastel die ik gebruikt hebt
Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
Deze kaart is ook gemaakt voor De Craftorij Zomer Challenge 12



post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Renate zei

Dit ziet er geweldig leuk uit. Lekker vrolijk.

-xies- Renate.

Antoinette Voorn zei

Wat gaaf in deze neonkleuren!