donderdag 5 juni 2014

IndigoBlu Video Tutorial


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een video tutorial voor jullie.
In de video leg ik uit hoe je met de MegaFlakes van IndigoBlu kunt werken. 


De basis voor beide kaartjes is een stuk papier van 9x13 cm
Het bovenste kaartje is gemat op zilverkleurig papier en dat op een basis kaart van die ook weer
een 0.5cm groter is. 


Deze kaart is schuin gemat op een stukje cardstock ook van 9x13cm
de basis kaart is 1cm groter.

Hier heb ik voor jullie de video


Ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie van de video en kaartjes vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ellie Knol zei

bedankt voor het delen Lydia, voor mij erg leerzaam, ik had het nog niet geprobeerd! Zit je in het DT voor Indigoblu?