dinsdag 3 juni 2014

Ella Bella

Goedemorgen lieve Lezers,

Ik hoop dat jullie net zo'n geweldig weekeinde hebben gehad als wij.
We hebben met vrienden heerlijk gewandeld over de braderie, aansluitend
met een boekenmarkt.
Wat hebben we gelachen om de gezichten van de stand houders
toen we vertelden dat we willen gaan scheuren in de boeken. 
Scheuren?? volgt in een latere blogpost

Vandaag heb ik Ella Bella voor jullie




Als basis ben ik zoals altijd gestart met hobbykarton wit
Met een licht grijze kleur ink (memento london frog) heb ik 
de tekst gestempeld van IndigoBlu, hier overheen is Ella Bella gestempeld
met zwarte Versafine inkt. 
In de hoeken is de swirl IndigoBlu gestempeld met Versamark inkt
en transparante embossing poeder.
Met de kleuren Bundled sage, Shabby Shutters en Victorian Velvet distress inkt
is de kaart gesponsd. 
Vervolgens heb ik de kaart gemat op zwart recycled kraft papier
Dit is gemat op zilvergrijs swirl karton.
Als laatste is het geheel geplakt op een kaart gemaakt van zwart kraft papier.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.



post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, gaaf!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Hij is gaaf heel fris en vrolijk!

Ellie Knol zei

Mooi gedaan, Lydia!

Aartje zei

Supermooi. Tsja aan een boekenverkoper uitleggen dat je ze wil kopen om te gaan scheuren is volgens mij ondoenelijk.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Lydia
ik vind ze supermooie kaart