vrijdag 13 juni 2014

Bee's


Goedemorgen lieve lezers,

2 weken geleden ben ik bij de Art Journey dagen geweest met 2 vriendinnen
en wat was het gezellig.
De workshop was super leuk, en we hebben toch wel lol gehad. 
Het leuke van het volgen van workshops is dat je zelf ook weer ideeën
en inspiratie opdoe.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de workshop gegeven door 
Liesbeth.
Ik heb gewerkt met PanPastel.

Gekozen voor 3 kleuren PanPastel
Magenta 430.5
Diarylide Yellow 250.5
Turqouise 580.5

De randen heb ik eerst afgeplakt met masking tape.
Hierna de kleuren aangebracht, daar waar de kleuren elkaar raken
heb ik ze in elkaar overlaten lopen.

De Bijtjes gestempeld en gemaskerd.
Met een honingraad template van TVW
de honingraadjes gekleurd met
Red Iron Oxyde 380.5

Met zwarte Versafine inkt de blaadjes en tekst gestempeld.
Het masking tape weg gehaald en de vleugels van de bij
uitgegumd.

De kaart is gemat op zwart cardstock en dit geheel is geplakt op een basis kaart
van Oranje Cardstock.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Hij is prachtig geworden!
groetjes, Hennie

Anneke zei

Hij blijft gewoon mooi. Warme kleuren. Kortom een mooi geheel. Groetjes Anneke.

Anita zei

Super geworden Lydia

Gr. Anita

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde kaart !
fijn weekend
grtjs, martina
x

Cinderella zei

Een geweldig mooi kaartje
Liefs Cinderella

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig mooi!