dinsdag 29 april 2014

Workshop Weekeinde bij Creaflex

 Goedemorgen lieve lezers



Komend weekeinde ben ik te vinden bij Creaflex in Sittard
Zaterdag overdag geef ik de gehele dag doorlopend make & takes
en uitleg over Tim Holtz materialen
Zaterdag avond kun je deelnemen aan de workshop waarin we 
een mini album maken waar heel veel foto's in kunnen.
(deze workshop is VOL geboekt)



Zondag maken we een album met technieken en heel veel verrassingen
in de nieuwe folio van Tim Holtz.
We gaan werken met de nieuwste materialen en je krijgt uitleg over
alles wat je wilt weten.
Voor deze workshop is nog een plaatsje vrij.
Opgeven kan per email (zie mijn email adres in de zijbalk)
of rechtstreeks bij Creaflex

Mocht je meer info willen ontvangen kun je me altijd mailen.

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Nannieflash zei

Fabulous idea and I love your project book the papers and the style of it. hugs Shirleyxxx