vrijdag 21 maart 2014

Gezocht


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met 
 mijn eigen stempels. 


Ik ben gestart met een stuk straw cardstock van 13x13 cm
de onderzijde en boven zijde heb ik afgeplakt met masking tape.
Dit heb ik op een rolletje, na eerst een stuk te hebben afgescheurd
wat lang genoeg is. Heb ik hem door midden gescheurd.
De rechte zijde zijn naar de buiten kant geplakt

Met versamark heb ik de achtergrond stempel van IndigoBlu gestempeld.
Met Pan Pastel Turqouise 580.5 is de kleur aangebracht.
Met blauwe versafine ink zijn de meisjes en de tekst gestempeld. 
De kaart is gemat op blauw cardstock en vervolgens op een metalic grijze basis kaart
geplakt. 
Het metallic grijs is van Papicolor. 

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



post signature
Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is erg mooi en heel erg lief je stempel. Gaaf!

Hanny zei

Wat een leuke kaart is dit, erg mooi en ik vind de tekst superleuk!
fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Charlotte zei

Geweldige kaart Lydia!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lydia...leuk gestempeld....

groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

Het is een hele mooie creatie geworden !

Doris knippenenplakken zei

Mooi geheel en origineel.
Prettig weekend
Groetjes Doris

Desire Fourie zei

Just so beautiful. Love the aqua and blue colouring and the silhouette image is gorgeous.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}