dinsdag 18 maart 2014

Geniet


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een kaart gemaakt met Distress Paint gemaakt voor het creaties met papier blog.


Op een groot acrylblok 16x16 cm heb ik Distress Paint
in 4 kleuren aangbracht, paars blauw groen en roze.
Met een kwast heb ik voorzichtig de kleuren geblend door strepen te trekken
en na iedere streep de kwast even schoon gemaakt.

Van een vel HobbyKarton heb ik een vierkant van 13x13cm gesneden
en dit op het acryl blok gelegd en stevig aangedrukt.

Vervolgens de kaart ervan afgehaald en de verf gedroogd met een heatgun.

Omdat er nog steeds veel verf op het blok zat heb ik er wat water
op gespoten en een 2e stuk van 13x13 cm door gehaald
Op het karton heb ik ook wat water gespoten en het gedroogd
met de heatgun.

heb 2 verschillende achtergrond stempels van IndigoBlu beinkt met paarse en zwarte inkt
en deze in de achtergrond gestempeld.
De bomen van Sexy avvy Sassy Sistah gestempeld met zwart.


De silhouette stempel van de meisjes is
met shadow inkt gestempeld op een pagina uit een oud boek
en vervolgens uitgeknipt. De randen aangezet met distress inkt vintage photo en
opgeplakt met 3d foam.
De tekst stempels zijn gestempeld met Versafine inkt zwart.

De meisjes en de teksten komen van mijn eigen ontworpen stempel lappen.
Klik hier voor informatie over de lappen.
En ik heb super nieuws ze gaan mee naar het Art Specially Event.
Je kunt met de stempels werken tijdens de workshop met PanPastel
en ze zijn verkrijgbaar tijdens het event bij Leuke stempels.
Leuke stempels zal recht tegen over ons staan op het event

Bij beide kaarten zijn de randen ook nog even aangezet met distress inkt.
waarna ze vervolgens zijn opgeplakt op karton.

gebruikt papier

Hobbykarton
Recycled karton zwart
Recycled karton buin
Cardstock nacht blauw


Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben kunnen halen uit de kaarten.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


post signature
Follow Me on Pinterest

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat zijn ze mooi ! erg mooe kleurencombo, daar ben ik zelf niet zo goed in, 3 of meer kleuren, dan vind ik het snel een onoverzichtelijk kleurenpalet, maar bij jou lukt het super ! knap gedaan
grtjs,martina
x

Antoinette Voorn zei

Dit is zeker genieten heel gaaf gemaakt!

Miranda zei

Super kleuren Lydia en wat zijn de paints toch gaaf he....ik gebruik ze veel te weinig! Gefeliciteerd met je stempels, het ziet er prachtig uit...ik ga ze zeker even bekijken bij 'leuke stempels'. Tot op het event he, groetjes MIranda

corryskaart zei

gossie wat ziet dit er mooi en zo lekker vrolijk van kleur uit!
groetjes corry

Ellen zei

Super gave kaarten...heel apart gemaakt...Toppie!
Liefs Ellen

Gerrina zei

Wat een mooie kaarten! Leuke kleuren en wat komen de stempels goed uit! Groetjes, Gerrina

jannie zei

Wat heb je dat mooi gedaan Lydia gaaf hoor.
Groetjes Jannie.

Anneke zei

Heel mooi Lydia. Mooie kleuren heb jij gebruikt. groetjes Anneke.

Rosina zei

Prachtig gemaakt weer ...heel mooi die kleurige achtergrond....

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat prachtig Lydia, zo mooi die kleuren, super.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kleurencombinatie. Mooi ook, met je nieuwe stempels erbij verwerkt.
Helaas kan ik niet naar de beurs komen, want ik sta dan 3 dagen in Rijswijk. Maar in ieder geval succes.

Groetjes, Astrid.