zaterdag 1 juni 2013

We hebben een winnaar

Goedemorgen,
Op deze zaterdag ochtend hoop ik iemand heel erg blij te kunnen maken.

Al een poosje heb ik niet actief mijn eigen blog bezocht, met het mooie weer
heb ik gewerkt in onze tuin en ben er met de kids
op uit geweest. 
Het grote voordeel is dat je berichten vooruit kunt plannen,
zodat er toch regelmatig iets verschijnt.
Het nadeel is dat je niet geheel ziet wat er gebeurt, in een eerder
bericht had ik al aangeven dat ik bij 650 volgers de 
Bigshot zal verloten.

Tot mijn grote verrassing zie ik dat daar al ruim overheen ben.
Nieuwe volgers welkom hier op mijn blog
ik hoop van harte dat ik jullie kan inspireren met
mijn werk. 

Om deze moeilijke taak te volbrengen
heb ik random org laten kiezen




De gelukkige winnaar is 
nr 38: Inge 

Inge als je me een bericht stuurt met je gegevens
komt de Bigshot jouw kant op.




post signature

14 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wauw gefeliciteerd Inge met deze geweldige prijs
heel veel plezier ermee
en Lydia bedankt voor deze kans

groetjes anneke

Liesbeth zei

Felicitaties voor Inge, en jij bedankt Lydia.
grts. Liesbeth

Hanny zei

Proficat Inge met deze fantastische prijs. Lydia super bedankt dat ik mee mocht doen,
fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw Inge haar dag kan niet meer stuk, wat super voor haar. Gefeliciteerd en Lydia bedankt voor de kans.
Liefs van Anita

Marian zei

Gefeliciteerd Inge en lydia bedankt voor de kans
Fijn weekend
Groetjes

Maris zei

gefeliciteerd voor Inge

jacqueline zei

inge gefelciteerd met je mooie prijs
lydia bedankt voor de kans dat ik mee mocht doen
liefs jacqueline
fijn weekend

Eveliene zei

Inge gefeliciteerd met dit mooie cadeau
Kword erzowaar een beetje jaloers van hihi
Mijn stans machine heeft ver de geest gegeven,dus word het nu nog ff flink doorsparen
Ik wens jou veel plezier met je prijs
En Lydia bedankt voor deze kans

gr Eveliene

Erica ♥ zei

Inge gefeliciteerd en Lydia, bedankt
voor deze leuke kans ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Moni Agila zei

Gefeliciteerd Inge. Ik hoop dat je er heel veel plezier van zult beleven.

manon's kaartenhoekje zei

Inge gefeliciteerd met dit mooie cadeau
word er zowaar een beetje jaloers van hihii
Ik wens jou veel plezier met je prijs
En Lydia bedankt voor deze kans

groetjes manon

Adriana zei

hi, hi, mijn hoop vervlogen...
Inge, gefeliciteerd!

San zei

Gefeliciteerd inge

Natasja's Kaarten zei

Gefeliciteerd Inge met deze super prijs.

En uiteraard Lydia bedankt!


Groetjes,

Natasja