donderdag 17 januari 2013

Kleuren met Potloden

Het lijkt inmiddels wel een eeuwigheid geleden maar
mijn eerste stempel plaatje heb ik ingekleurd
met Derwent potloden. 
Heel snel volgde daar het kleuren met Copic Markers op.
En tegenwoordig kleur ik elke dag wel een plaatje in
om een kaart mee te maken. 
Zo ben ik vanaf het begin een trouwe volger van het Derwent en Prisma blog.
Toen ik van de week zag dat ze wilde 
gaan stoppen met dit blog, heb ik direct Jenine gebeld om te overleggen
of wij hier niet wat mee kunnen.
Het zou toch zonde zijn als dit blog verloren zou gaan met al haar lezers.
Zo gezegd Zo gedaan, wat heen en weer mailen, facebooken
en bellen en het is geregeld.

We hebben al wel een kleine aanpassing gedaan het blog heet nu
kleuren met potloden, omdat we niet alleen met Derwent
kleuren maar met zoveel meer potloden. 
Nu is het voor iedereen toegankelijk ongeacht met welk
potlood je kleurt.


En we kunnen dit niet alleen natuurlijk daarom 
hebben we een DT Call geopend.
op het blog vind je hier meer info over terug.
Ik hoop dat de lezer en volgers net zoveel vertrouwen in ons
als in het oude team zullen hebben.

post signature

6 opmerkingen:

Angela zei

Geweldig initiatief Lydia!!!
grt Angela

Patricia Wanten zei

Geweldig nieuws.
Groetjes

Patricia

Anita Meijer zei

Wat super van jullie Lydia, helemaal top.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Super dat jullie het blog over
genomen hebben !

Grtjs Erica ☼

Aartje zei

Wat een geweldig initiatief. Succes met het nieuwe blog!
Groeten, Aartje

Boukje zei

Wat leuk dat jullie het blog hebben overgenomen, leuk initiatief!
Groetjes Boukje.