zaterdag 25 mei 2013

Hoera 3 jaar

dit bericht blijft bovenaan staan. 
---------


Vandaag is mijn blog jarig, ze mag alweer 3 jaar
tellen. En wat is er veel gebeurd in de afgelopen 3 jaar zeg.
Ik ben gestart met dit blog,
en inmiddels zijn er zoveel meer blogs bijgekomen.
-----------------
Today is the 3th birthday of my blog.
There is happened a lot the past 3 years.
I start this blog and a many more blogs added.


Maar ook heel veel blog volgers en blog lezers.
Wees nou eerlijk zonder lezers is het bloggen ook echt niet leuk.
Het lezen van jullie reacties is iedere keer weer opnieuw een feestje.
-----------------
Also I get a lot of new folowers.
A blog without the readers and folowers don't give so much fun.
Reading your comments is alway's a fun Party


Om deze blog verjaardag te vieren, met mijn eigen verjaardag
en die van onze dochter nog niet zo lang geleden
en de geboorte van Sophia hebben we gekozen
voor een waanzinnige prijs.
-----------------
To celebrate my blog birthday, The birthday from our daughter en mine
and the birt of our Sophia we have a big great candy for your


Wat dacht je hiervan
-----------------
What do you think of this one


Jawel de winnaar van deze candy krijgt een Sizzix Bigshot
-----------------
A Sizzix Bigshot for the winner

Om in aanmerking te komen voor deze geweldige machine
-----------------
What do you have to do for this wonderful Candy

* vul je je naam in bij mr linky
* word volger van mijn blog
* mijn blog staat in je lijst met blogs 
* plaats deze candy duidelijk op je blog en op facebook
* laat eventueel een reactie achter
-----------------
* fill in you name at mr linky
* become a follower is your aren't yet
* add my blog at your list with blogs
* place this candy on your blog and facebook
* leave a message


Over een paar weken zal ik de winnaar bekend maken
-----------------
After a few weeks I will choose the winner


post signature

142 opmerkingen:

petpan zei

Lieve Lydia,
van Harte Gefeliciteerd met je 3 jarig blog.
blijf af en toe lekker gluren.
en genieten van je creaties en filmpjes.
groetjes Wendy en Peter.

Jolara zei

Gefelicteerd meis met je 3 jarig blog en dat we nog maar heeeeeel lang van je creaties mogen genieten ! Liefs joyce

Brenda zei

gefeliciteerd Lydia!

Marion leest! zei

Gefeliciteerd met je blog verjaardag!

Heb je ook al een haakblog in de maak ;)

Groetjes Marion

Lia zei

Wauw super, van harte hoor, volg je blog heel graag en doe natuurlijk graag mee met je candy,
groetjes Lia

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je blog al 3 jaar,
super hoor.
En een schitterende candy waar ik
graag een gokje aan waag.

Lieve grtjsss Erica ☼

jacqueline zei

hallo lydia
gefeliciteerd met je 3 jarig blog
graag wil ik een gokje wagen op die mooie candy
liefs jacqueline
http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

Patricia Wanten zei

Gefeliciteerd met je 3 jaar blog.Bedankt voor deze kans want je blog volgen was zo wie zo al een plezier.
Groetjes
Patricia

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Lydia,

Gefeliciteerd met je 3 jarig blogbestaan, wat een mooie candy verbind je daaraan. Ik doe graag mee voor een kans deze te winnen

Liefs Ria

Hanny zei

Gefeliciteerd met je 3-jarig Blogbestaan. Wat een supercandy ga je weggeven zeg, ik doe dus ook heeeel graag mee. Volger was ik al en ik heb je Blogverwijzing in mijn sidebar gezet dus volgens mij voldoe ik aan de voorwaarden.
Liefs Hanny

celia zei

Gefeliciteerd!!!!! Ik laat deze kans aan mij voorbij gaan en geef ze door aan diegene dat nog geen big-shot hebben! Het is een prachtig toestel!!! Lief dat je dit wil verloten onder je volgers!!!! Succes aan allen!!!
Liefs,

SandraR zei

Gefeliciteerd met al je mooie momenten die het vieren waard zijn!
En lief dat je deze prachtige candy voor ons te verloten hebt.
Bedankt daarvoor!

Liefs, San

jolanda zei

gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog.
Mijn blog is nog maar een jaar oud en beleef veel plezier aan het bloggen.
Wat veel voolgers heb je in de tussen tijd gekregen.
Eigenlijk niet erg gek, want je creaties zien er super uit.
Doe graag mee.

janieworkum zei

Lydia gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog. Ik volg je al een tijdje en zie steeds hoe mooi jij je creaties maakt. Ik vind het echt heel gaaf dat jij nu een Candy weggeeft ivm 3 jarig bestaan. En je Candy is geweldig.
Lieve groetjes Janie

Anreda zei

Gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan. Heb zelf onlangs mijn 1 jaarig bestaan gehad en gevierd met een (vergeleken met deze) kleine candy...
Owwww....wat zou ik deze graag willen winnen. Mijne oude is met de kerstvakantie helaas overleden :( snif...

Bedankt voor deze gweldige kans !

Liefs, Anreda

Marjan zei

Gefeliciteerd met je 3e blogverjaardag !
Wat een mega candy heb je zeg.
Ik doe graag weer mee hoor.

Groetjes, Marjan

Nelleke zei

Gefeliciteerd met deze feestelijkheden. Wat een candy, ik doe graag mee!
Groetjes, Nelleke

Alice zei

Gefeliciteerd en wat een super candy daar wil ik wel aan mee doen.
Groetjes Alice

Anneke zei

gefeliciteerd! Volger ben ik al een hele tijd :) Ik wil dan ook graag meedoen met deze geweldige candy!! Dank je wel voor de kans :)
Groetjes Anneke

Anita's blog zei

Gefeliciteerd lydia 3 jaren je blog en ook met alles wat je in die jaren hebt opgebouwd volgens mij. Kan niet op. En dan de geboorte van je dochter en de verjaardag van je oudste dochter.
Leuk dat je deze Candy als prijs wil weggeven. Wil ik zeker wel aan mee doen.
Groet anita

Marian zei

Gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan
En je hebt ook een blog met heel veel inspiratie. Lees vaak info over allerlei artikelen (heb me opgegeven bij Doeding voor een starters cursus
kleuren met copics Helaas staat ik op een reserve lijst voor 8 febr. Dus jouw blog is heel intresant voor mij
Bedankt voor alle info en succes verders Groetjes

Ghea zei

Gefeliciteerd Lydia met je 3eblogverjaardag, ik wil heel graag meedoen maar ik zit niet op facebook mag ik nu niet meedoen?
Liefs Ghea

nans'creablog zei

Gefeliciteerd Lydia met alles wat je te vieren hebt. En wat een geweldige candy geef je weg. Ik doe graag mee.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Gefeliciteerd met je blogverjaardag en wat is dit een geweldige kans om te winnen! Heb geen facebook, maar hoop dat dat de kans niet kleiner maakt...
Kans me niet voorstellen dat jij nog maar drie jaar aan eht bloggen bent. Wat is jouw blog uitgegroeid tot iets heel groots!

Groetjes Sandra

Riannerizanti.blogspot.nl zei

gefeliciteerd met je 3 jaar blog wat een tijd al ,ikzelf ben nog niet zolang bezig maar ik vind het key gaaf.dus wil ik graag met je candy meedoen.
liefs Rianne

Grietje Jansen zei

Wauw Lydia,
Wat een hoop feestelijkheden, en wat geef je daarvoor een supercandy weg.
Gefeliciteerd daarmee.
Natuurlijk waag ik ook een kansje.

Grietje

San zei

Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog. Wat verwen je ons met deze gave Candy

liefs San

Aartje zei

Hallo Lydia, dit is toch echt te gek, wat een verwennerij. Maar wat een mijlpaal om al 3 jaar zo'n geweldig blog in de lucht te houden. Gefeliciteerd! Heb m'n naam gelinkt en plaats de candy op mij blog.
Groeten, Aartje

Humartine zei

Hallo Lydia wat leuk 3 jaar een blog , ik vind dat heel knap , ik mag graag op je blog kijken ook omdat ik die filmpjes van Tim holtz zo leerzaam vind , ik hoop nog veel van je te kunnen genieten ,ik wil graag meedoen voor de Big Shot gr Humartine

Renate zei

Gefeliciteerd met je blog en kinderen.
Wat een gave candy, Lydia. Ik doe graag mee!!

Groetjes, Renate

anneke's creaties zei

wauw wat gaat de tijd toch snel
alweer 3 jaar aan het bloggen
van harte gefeliciteerd
en wat een megacandy gaat eruit
hier wil ik wel aan meedoen
bedankt voor deze geweldige kans

groetjes anneke

Renate zei

Gefeliciteerd met je jarig blog, en je kinderen. Wat een geweldige candy, doe graag mee.

Groetjes Renate vd S

Ellen zei

Gefeliciteerd Lydia met je verjaardag en het feit dat je blog 3 jaar bestaat...ik moet nog even voor het zover is. Ik hoop nog veel bij jou te leren en geniet telkens weer van je filmpjes.
Geweldige candy geef je weg en ik wil graag een gokje wagen.
Liefs, Ellen

Hanny zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je blog 3 jaar bestaat. Ik wil graag een gokje wagen voor deze prachtige candy. Ik ben aan een nieuwe toe... dus wie weet.

Groetjes Hanny.

Anneke zei

hoi lydia.
van harte gefeliciteerd met je 3 jarig blog en je verjaardag van jou .
ik vind je candy echt super en wil ook graag een gokje wagen.
je stond al op mijn blog gelinkt dus wn zal de candy er ook opzetten.
heb alleen geen facebook account, dus ik weet niet of dit wat uitmaakt.
ik vind jou tutorials altijd erg duidelijk en mooi en veel linken op je blog en demo,s.
fijne dag met familie en vrienden en ik hoop nog vele jaartjes van jou werk te kunnen genieten.
liefs An

Moonlight Sweets zei

I trylly belive that 3rd anniversary just only beginning :-) Hope to admire lots of great crations from you in future!

Helle zei

Thank you for looking at a great blog you have. Hope I can win the bigshot.
Sincerly
Helle
from Denmark

Monique Kools zei

Gefeliciteerd met alle redenen om deze candy te doen. Erg leuk!
Zie je mooie creaties en duidelijk tutorials telkens voorbij komen op google reader (reageer niet altijd, maar dat betekend niet dat ik het niet mooi vind wat je maakt)
groetjes Monique

Inge zei

Wauw lydia...3 jaar alweer?!
Dat is echt een "BIG SHOT" om maar zo te zeggen! Ik weet het begin nog zo goed,en wat heb jij in die tijd wat weten op te bouwen en uit te breiden zeg. En volgens mij is het einde hiervan (gelukkig) nog lang niet inzicht...!!! Wat een ongekende creatieve geest en handen bezit jij,en mogen wij van mee profiteren. En dan natuurlijk jullie 3 big girls birhtday er nog eens bovenop,dus dat is echt een super groot feest!!! En wat een geweldige candy heb je daarbij voor ons volgers te winnen zeg!
Van harte gefeliciteerd meis met dit grote succes van jou super blog waar ik met veel plezier naar kijk en veel van kan leren!!
liefs inge

Joukje zei

Allereerst..Hartelijk Gefeliciteerd met je 3 jarig blog.
Jou creatie's zijn heel inspirerend.
Een super leuke candy geef je weg.
Ik wil ook graag een kansje wagen.
Groetjes Joukje

Geertje zei

Alvast gefeliciteerd met je jubileum van je blog.
Wat een super leuke prijs stel je beschikbaar. Ik doe graag een gokje, want mijn cuttlebug loopt niet zo soepel meer als voorheen.
Groetjes Geertje

Ingrid zei

Van harte gefeliciteerd! Wat lief dat je ons het feestje mee laat vieren ;-)
Ik zou zeggen: ga lekker door met creatief zijn en geniet ervan!
Hugs Ing

angelique (anlou) zei

hoi lieverd
GEFELICITEERD met alle speciale dagen
wat ben je toch een gave meid om zo'n beauty van een prijs weg te geven, ik zou dat nu heel goed kunnen gebruiken, de operatie heeft niet zo'n goede uitpak gehad en het herstel duurt langer, en mijn CB is te zwaar on te hanteren, en mijn spierreuma wordt er ook niet beter op, was 13 maar eens een geluks getal, tot nu toe is het altijd pech hebben, dank je wel voor een kansje meis
liefs angelique

henny zei

hallo lydia.
van harte gefeliciteerd met je blog..
je bent een kanjer ....
graag wil ik een kansje wagen..
ga zo door met je blog..

groetjes henny

Amy Martin zei

Wow!!! Happy 3 Year Birthday To you and your blog. How exciting it is to be blogging for that long. What a great milestone. You are very talented and I can see why it's been 3 years now. Thanks for the chance at your wonderful prize too. I did all of the above. Here is my blog.
http://thetigershaven.blogspot.com/

Linda zei

Gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum. Wat een gave candy ik waag graag een gokje
gr linda

Natasja's Kaarten zei

Gefeliciteerd met je 3-jarig blog!

Ik doe graag mee met je candy!

Groetjes Natasja

Liesbeth zei

Hoi Lydia, wat een waanzinnige candy heb je, volgen doe ik je al lang en omdat mijn grootste vriend de Cuttlebug op instorten staat wil ik graag een kansje wagen, op naar jaar 4 zou ik zeggen.
en gefeliciteerd natuurlijk met al die mooie gelegenheden.
groetjes Liesbeth

Lenie zei

Gefeliciteerd met je 3 jarig blog en wat een super candy, wil graag een kansje wagen.
Ook fantastisch dar jullie blog derwents overnemen, ben een grote fan en deed altijd mee met de challenges.
Veel succes met de voorbereidingen.
Zet de candy op mijn blog, facebook heb ik niet.
groeten Lenie

Caroline zei

Hoi Lydia,
Gefelciteerd met je al weer, 3-jarig bestaan van je Blog! En dat er nog maar heel veel jaartjes bij mogen komen.
En de prijs die je verloot is ook helemaal super en ik wil dan ook graag een kans wagen! Kan er straks in Egypte nog wel een bij gebruiken! Lol!!!
Ga zo door en tot morgenavond??!! Liefs, Caroline

Annemie zei

Hallo Lydia,

gefeliciteerd met je "3 jaar" blog, ook met jouw verjaardag en die van je dochter!

Wat een mooie prijs geef jij, ik heb ook mijn kans gewaagd en de candy op mijn blog gezet.

Lieve groeten,
Annemie

Cards en Box bij Lady M zei

gefeliciteerd met je 3 jarig blog ik zie hier zoveel mooie creatie,s en ik wil graag meedoen met je candy tot ziens maartje

Unknown zei

Happy blog's birthday. I am new folower and I'm very happy because I found your blog.
Thanks, DuiT

Unknown zei

Sympa ce blog candy, je participe avec plaisir :) Partage ok sur mon blog et sur Facebook. Bon anniversaire au blog !!!
Amicalement Mimi

tanja zei

wah een knal van candy xxx tanja

Ans Gilbert zei

Super candy, daar doe ik graag aan mee.. groetjes van Ans

Els zei

pracht Candy en van harte gefeliciteerd met je dochter en dit blog. Altijd weer leuk om berichtjes te lezen.
Veel succes met deze pracht candy en dit blog.
Groetjes, Els

Anja zei

Wow wat een schitterende candy geef je ter ere van het 3 jarig bestaan van je blog. Alvast gefeliciteerd. Ik bezoek jouw blog regelmatig om inspiratie op te doen.
Groetjes Anja

Sandra's Kaarten zei

Van harte gefeliciteerd met je blog. Met deze candy doe ik niet mee, want ik heb vorig jaar al een big shot gewonnen bij het hobbyjournaal blog.
Veel succes voor de deelnemers en succes met je blog verder!
Groetjes Sandra.

Kimmie zei

Hoi Lydia

Om alle reden waarvoor je deze candy weggeeft wil ik he feliciteren, en ik wil natuurlijk graag een kansje wagen om zo een mooie candy te winnen!

XXX Kim

Christa zei

wow zeg dat is een gave candy , als ik deze zou winnen zou ik de bigshot aan mijn moeder willen geven, die draait nu met een double do waardeloos ding ,en ze is zo gek van timholtz ,ja dat gaat niet in die doubledo, dus ik ga hard duimen draaien xx christa

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Proficiat met het 3-jarig bestaan van je blog. Wat een superleuke candy. Zoals vele andere waag ik ook mijn kans.

grtjs
Claudia

lenywim35 zei

Wat een geweldig cadeau geef je weg voor het bestaan van je 3-jarige blog.
Natuurlijk doe ik mee. En ik denk er zeker aan. 15 maart word ik namelijk 79 jaar.
Helaas werken met potloden lukt niet meer. Heb nog wel de twee series van pergamano potloden.
Maar of dat ooit weer wil lukken.?
Maar er zijn zeker met zo'n big shot en de mallen kan je zoveel anders. En van hobby-en word je vanzelf gelukkig.
gr leny

Regena zei

Super giveaway!! Thanks so much for being so generous..linked it on my sidebar..Hugs Regena

Engelchen zei

Lydia, van harte met het 3 jarige Blog. :)
En wat een leuke Candy heb je daaraan verbonden.
Echt super :)
LG Geesje

Marguerite zei

Wat maak jij een mooie en vaak zeer uitgebreide kaartjes. Dat ik jou blog nog niet eerder hebt ontdekt snap ik niet. Ga je volgen en je snapt het vast wel er komt ook een reclame blokje voor jou op mijn blog.
Groetjes Marguerite

helma's crafting zei

Lydia, wat een supergave candy, en natuurlijk wil iedereen wel zo'n mooie candy winnen, zelfs ik. Hier zou ik helemaal gelukkig mee zijn aangezien mijn eigen stansmachine het soms laat afweten. Super dat je blog al 3 jaar bestaat van harte gefeliciteerd hiermee, en ik hoop nog lang van je blog te mogen genieten.Ga ik nu even je candy op mijn blog en facebook plaatsen.
groetjes,
Helma

Tamara zei

Thank you for the chance to win this great prize!!!
I really like your cards! I'll be back to follow up on your work!
Best regards,
Tamara

Annemarie zei

Lydia gefeliciteerd met je jubileum. Wat maak je mooie dingen!
Groeten Annemarie

manon's kaartenhoekje zei

Wauw super, van harte hoor, volg je blog heel graag en doe natuurlijk graag mee met je candy want wie wil die gave candy nu niet winnen...ik heb hem op mijn blog geplaatst

groetjes manon

Mieke zei

gefeliciteerd met je 3-jaar bloggen. Nog heel veel jaartjes erbij zou ik zeggen.
Wat een weaanzinnige candy zeg.

Fijne dag nog.

Liefs Mieke

Leanne zei

Already following you. Thanks for the chance to win. Posted candy on my blog sidebar.

Colinda zei

WOW Lydia, wat een super gave candy geef je weg zeg!! Gefeliciteerd met je blogverjaardag, Colinda

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Proficiat met je 3de blogverjaardag Lydia en wederom geef je een super leuke candy weg wow , en ja zeker wil ik graag een gokje wagen, nogmaals gefeliciteerd :))
Grtjs, Emma

Marijke zei

Alweer drie jaar een blog en wat voor een!! Je kaarten zijn super en je tips ook. Wat een prachtige candy geef je weg. Ik meld me toch ook maar aan, je weet maar nooit he.
succes met de volgende jaartjes en ik hoop nog veel van je te leren. Groetjes Marijke.

Monique Kools zei

Hallo Lydia,
ben nog niet zo handig met
facebook. probeer het bericht op mijn facebook te krijgen, maar lukt niet.
had ik waarschijnlijk moeten doen toen ik mijn link invoerde. (nr 37)
Heb je een tip voor mij om het alsnog inordete maken
groetjes Monique

Marian zei

Proficiat met je 3de blog verjaardag Lydia
Super mooie Candy geef je weg
wil graag een kansje wagen
Groetjes Marian

Ineke Original zei

Wat een geweldige give-away. Van harte gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan, en natuurlijk alle verjaardagen.
Ikzelf, 13-2-13 net jarig geweest. 65 jaar geworden.
Wat een heerlijke hobby hebben we toch.

veel liefs,
Ineke

Christa zei

Super gave candy !! THNX , Christa.

Inkerbell Stamps zei

van harte met je drie jarige feestje ! leuk idee zeg, ik doe graag mee! groetjes, heidi

hipinholland zei

Wauw wat een gave prijs! Je zult em maar winnen; ik heb em ook op fb gepost!! Ik doe dus ook heel graag mee! lfs christel

Lori Aragon zei

This is so very generous of you Lydia! Congratulations on your great accomplishments :)

Also, I wanted to say Hi as your other newbie on Team B at the Paper Shelter :)

Have a wonderful week ♥
Love and blessings,
Lori

Iliana zei

Och My God! I love Sizzix Big Shot, byt I don't have enough money for that! I dreame every night about it!
I want to win... :D So I want to take part in your candy!
I still have almost nothing to do cards and I try my luck on blogs :)
I added your picture on my blog (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/) and add information on facebook page (Nesie Watson).
I hope I win ;P
See you :*
Iliana

PS. Sorry for my bad english :D

Laura Love zei

Congratulations on your Blog-O-Versary! I found your blog from your new appointment on the Paper Shelter Design team! I am a new follower and can't wait to see your Paper Shelter creations! I love their stuff! Thanks for the chance to win a big shot! :)

Judith zei

Congratulations on your blog adversary Lydia - I already have a big shot so I won't enter your candy - bu I've joined as a follower - looking forward to working with you at the paper shelter as your new teamie hugs Judith

Ps I'll post your candy on my blog when I open my PC ( iPad are hopeless for things like that!) hugs Judith x

Chasia zei

Great sweets! Thank you for opportunity to win this wonderful machine. Still I don't have it yet....

Sandra TW zei

gefeliciteerd! altijd leuk om hier een kijkje te komen nemen:) groetjes Sandra

Berina RGA zei

wow!! This is so awesome Lydia.. Congrats to you and wish you all a very happy birthday :)
Have posted this awesome candy on my sidebar.
-Berina
http://moxiecraftie.blogspot.in/

Unknown zei

Och wow, I rally suprised, seen such a candy before! All is done, you cam check it here
http://ogrodwglowie.blogspot.com/

Jayvalikka zei

Oh my gosh! What a lovely candy :D You are so generous and you'll get repaid by it in a hundred times more. I wish you all the best and more power to your career ♥ thanks for the chance.

hugs,
Jayvalikka

Inge zei

wow!!

3 jaar alweer wat gaat de tijd snel.

m.v.g. Inge

CJ zei

Hey Lydia,
Happy 3rd Blogaversary.
Am your recent follower. Recently discovered your Blog while visiting a blogger friend of mine. Lovely Blog.
Thats an awesome giveaway. It is so generous of you to be offering this great giveaway. Have placed a link to your candy on my blog sidebar. Thanks for the chance.

Hugs
Catherine
http://vidhucreations.blogspot.in

Deepti Stephens zei

Hi! I'm your new follower. Shared on fb and linked up on my side bar. Thank you so much for the wonderful chance to win.. :)

Sathya zei

Am ur New follower...Added on my blog sidebar and shared in my blog sidebar...
Thanks for chance

Sathya zei

Shared on fb too :)

Vijaylaxmi Siyal zei

Hi...Just followed your blog...Your work n creations are amazing..happy to join you...Thanks for such a awesome / most wanted/ nice giveaway..
Shalu/Vijaylaxmi Siyal
www.allbyheart.blogspot.com

Vijaylaxmi Siyal zei

Done all the steps..!!

MEGHA zei

HI.i AM YOUR NEW FOLOWER.THANKS FOR LOVELY WONDERFUL GIVEAWAY.FULFILLED ALL CRITERIA ...NOW WAITING FOR LUCK TO SHINE TO INDIA .LOVE YOUR WORK...JUST SCROLLING TO SEE.

Janie Printz zei

What wonderful candy to give away to some lucky winner. Thank you for the chance at this ... Enjoy seeing all your beautiful cards.
Janie

Anoniem zei

Hi. I am a new follower. Your creations look great and I want to thank you for a great giveaway. I don't get on facebook very often, but I will try to figure out how to post your giveaway on it. I can definately add it to my sidebar.

Carmen S. zei

Hallo Lydia,
Herzlichen Glückwunsch zu 3. Järigen Blog Geburtstag.
Ich bin durch zufall auf Deinem schönen Blog gelandet. Du bastelst sehr sehr schöne Sachen.

Dein Candy werde gerne verlinken.

Liebe Grüße-Carmen

Time to be creativ zei

Liebe Lydia,
ich hin heute ganz neu auf deinen Blog gekommen. Du machst sehr schöne Arbeiten, die mich ansprechen. Ich gratuliere dir auch ganz herzlich zu deinem 3. Bloggeburtstag. Vielen Dank auch für die Chance auf den Gewinn für dein schönes Candy.
Liebe Grüße, Anja

made by ineke zei

idd gefelicteerd met je verjaardag van je blog
wat is bloggen toch leuk!
ik
beleef er veel plezier aan!
groetjes ineke van meurs

Anoniem zei

Congratulation! With joy I join to play:)Thank you for the chance...

Priscilla Waker zei

Gefeliciteerd met je blog :) Super gaaf ! :D En wat een mooie candy om te vieren.. ;) x Priscilla

Dr Sonia S V zei

WOW 3 years must have been an awesome journey and you are so generous!!
Cheers
Dr Sonia
Cards Crafts School Projects

Sindhu zei

Congrats...I'm your new follower...Posted on my sidebar..

Bea zei

gefeliciteerd met je mooie 3 jarige blog, helaas ben ik te laat om mee te dingen naar je super prijs
groetjesss Bea

Unknown zei

Wat een leuke candy, dank je wel voor deze kans.
Gefeliciteerd met je blog

Groetjes
Monika

Shylaashree zei

My best wishes to you and thanks for the chance
Adhiraacreations
Healthy Indian recipes

Anoniem zei

Wow! What a chance :O)

Iam a follow, your are in the sidebar, one my list and facebook.

Amy Martin zei

Just wanted to pop in today and say.....Happy 3 years today!!! YAY!!!

lenywim35 zei

Wat kan ik beter doen op mijn eigen verjaardag en e visite weer weg, dan jou even feliciteren met de twee verjaardagen.
Twee fijne dagen gewebnst en sterkte met de big shot !
15 maart 2013.
leny w.

José María Souza Costa zei



Einladung - alemão
Ich bin Brasilianer.
Verbracht Lesen Sie hier, und besuchen Sie in seinem Blog.
Ich habe auch ein, nur viel einfacher.
'm laden Sie mich zu besuchen, und wenn möglich zu folgen zusammen für sie und mit ihnen. Ich mochte schon immer zu schreiben, zu entlarven und teile meine Ideen mit Menschen, unabhängig von Klasse sozialen, religiösen Creed, der sexuellen Orientierung, oder der Volkszugehörigkeit.
Für mich, was das Interesse unserer Austausch von Ideen ist, und Gedanken.
'm es in meinem Raum Dummling, warten auf Sie.
Und ich bin schon nach Ihrem Blog.
Stärke, Frieden, Freundschaft und Glück
Für Sie, eine Umarmung aus Brasilien.
www.josemariacosta.com

BO zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
rian zei

zit elke dag wel even op je blog en of een filmpje van je te kijken, omdat ik zelf een big shot heb dacht ik ik doe niet mee, maar toen we van de week in den bosch waren zag ik dat mijn moeder hem zo graag wilde, dus ga ik een kansje bij jou wagen. wie weet volger ben ik al langer,
groetjes rian

Sylwia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sylwia zei

witam moje gratulacje 3 lata to bardzo dużo a na widok big shota dostaję gęsiej skórki .Jest to moje marzenie a w marzenia trzeba wierzyć że kiedyś się spełnią pozdrawiam :)mój blog to http://dzieci1.blogspot.com/ zapraszam

ivoorwit.blogspot.com zei

Je hebt een leuk blog wat ik nog niet kende. Via. via kwam ik hier terecht. Ik wil je graag volgen en natuurlijk zou ik ook aan je candy mee willen doen. Kan dat nog? Ik kan niet vinden hoe ik me aan kan melden. Fijne avond nog, groetjes, Thea R.

Adriana zei

Ik zou heeeeeel graag nog meedoen met deze gave candy, want ik heb nog steeds geen stansmachine...
Alleen is het niet meer mogelijk om een link te plaatsen, ben ik te laat??? Facebook heb ik niet.
http://www.kaartenmettheezakjes.blogspot.nl/
Groetjes Adriana

Drobiazgi co cieszą zei

WITAM NIE MOGŁAM PRZEJŚĆ OBOJĘTNIE KOŁO TAKIEGO CUDEŃKA KTÓRE ŚNI MI SIĘ PO NOCACH,MARZENIEM MOIM JEST TAKA MASZYNKA WŁAŚNIE
http://drobiazgicociesza75.blogspot.com/

BO zei

Gratuluję pięknej rocznicy.Super maszyna staję w kolejce.Zakręcona BO http://bozenao.blogspot.com/

Adriana zei

Bedankt, hoor voor het aanpassen. Het is nu wel gelukt mijn linkje te plaatsen.
Groetjes Adriana

Maris zei

gefeliciteerd Lydia, en bedankt voor de mooie candy xx

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat is/ was er veel te vieren.
Van harte gefeliciteerd met alles!!
Gelukkig kon ik me nu weer aanmelden. Je staat al een tijdje met een link op mijn blog.
Fijn blog, groetjes, Thea R.

Swedka zei

Поздравляю с трёхлетием!!! Желаю процветания и вдохновения!!!!
Congratulations on your third anniversary! I wish prosperity and inspiration!!

Eveliene zei

gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan
Ga zo nog ff lekker rondsnuffelen,en me laten inspireren
Tot de volgende keer weer

groetjes eveliene

martina's kaartjes zei

wat een knappe kans ! top ! wie laat dit nu voorbij gaan ! ben zeker je kandidaat,
grtjs, martina
x

Kimmie zei

Hoi Lydia

Wow, dit valt me nu pas op, maar wel een gave candy!
Ik wil graag een kansje wagen!!

XXX Kim

marchEwka zei

Maszynka BS.. oj, po nocach mi się śni.. Nie mogę więc nie skorzystać z takiej szansy - zgłaszam się po cukierki :) emajkowska@onet.eu

Scraptastische hobby zei

Gefeliciteerd met je drie jarig bestaan van je blog en wat een super Candy ik doe graag mee en wens je nog heel veel mooie blog jaren!
groetjes van Gerie

Sylvia zei

Wat een geweldige candy. Echt super.
Normaal gesproken doe ik niet mee aan candy op blogs waar ik niet heel vaak op kijk, maar voor deze keer maak ik een uitzondering.
Een big shot of ander stansmachine staat echt al heel lang op mijn lijstje, maar is niet echt goedkoop. Dus daarom waag ik een gokje.

Groetjes Sylvia

Unknown zei

Hallo Lydia proficiat met het 3jarig bestaan van je blog.
Heel veel leuke kaarten gezien met duidelijke uitleg.
Wat een gave candy
Heb zelf geen blog kan ik dan toch meedoen?

Groetjes Henriëtte

Rękodzieło Jadzi zei

Witam, jaka cudna i wspaniała maszynka,jest to moje niespełnione marzenie. Zawsze chciałam mieć Sizzix Bigshot :)Staję więc pokornie w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga.

Rosina zei

Gefeliciteerd met de 3e verjaardag van je blog...je maakt prachtig creaties en ben ook gelijk volger geworden en doe heel erg graag met jouw prachtige candy mee....

groetjes Rosina

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jet zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog.
Niet te geloven deze candy....

bozenawdaniec. zei

Gratuluje pięknego bloga i 3 rocznicy jego prowadzenia. Chętnie ustawiam się po tego cukierasa. Pozdrowienia z Polski. Bożena

Unknown zei

Happy birthday!!! I'm very happy that I found Your blog, it's very interesting and so colorful and artistic. I am new folower. And I'm sorry for my English, it's not very good:-( Hugs! Edyta z Kubkiem Kawy from Poland

Sabka zei

Gratuluję prowadzenia pięknego bloga i jego 3. rocznicy. Cukieras bardzo smakowity, więc ustawiam się pokorniutko w kolejce, Może do mnie uśmiechnie się szczęście.
Serdeczne pozdrawiania z Polski !
Sabina

terriavidreader (IN-USA) zei

Did you ever announce the winner of the Bigshot? Did I miss it?

Unknown zei

Happy birthday to Your blog !!!
I'm so happy that I found Your blog. :) Over here is very nice and beautiful. I'm stay to play in Your candy. And I'm sorry for my english because it's not so good.
Have a good day.
Janusz from Poland
http://handmadejanusza.blogspot.com/