maandag 17 december 2012

Take time .....


Take time to enjoy the simple things in life.

Deze stempel behoort tot een van de eerste stempels die ik ooit
heb aangeschaft.
De tekst sprak me toen erg aan, en op de dag van vandaag
vind ik hem nog steeds erg mooi.
Hoe vaak vergeten we niet te genieten en rennen we maar door en door. 


De Basis voor deze kaart is een dubbel gevouwen strook crème cardstock van 14x28cm
De randen zijn gestempeld met Archival inkt kleur Coffee 
Stempel van Tim Holtz
Hierop is een zwart vierkant van 13x13 geplakt Original black.
Hierop is weer een vierkant crème geplakt van 12x12 cm
Voordat het crème kleurige vierkant is opgeplakt is deze eerst bewerkt.
In de hoeken is met distress inkt Old paper een swirl gestempeld
Met een paarse Copic Marker is met de broad punt de paarse kleur aangebracht in 
het midden.
Op een stukje foam is wat Copic Blender vloeistof aangebracht, om dit te gebruiken 
als stempelkussen.
Op een bloesemtak stempel de blendervloeistof aangebracht en gestempeld in het paarse vlak.
De blender vloeistof duwt de Copic inkt opzij, waardoor je een witte afdruk verkrijgt. 
De roos en de tekst zijn gestempeld met bruine Archival inkt kleur Coffee.
De randen van het crème kleurige cardstock zijn aangezet met
distress inkt walnut stain.

Dank je voor het achter laten van je reactie.

post signature

9 opmerkingen:

Brenda zei

heel erg mooi. leuk met die witte afdruk met blender vloeistof. groetjes Brenda

Brenda zei

heel erg mooi. leuk met die witte afdruk met blender vloeistof. groetjes Brenda

Marjan zei

Inderdaad een prachtige tekst Lydia.
En het is een erg mooi kaartje geworden.

Groetjes, Marjan

Gerrina zei

Mooie kaart! Ik hou wel van dat spelen met kleur en lay-out wat je hier laat zien! En die tekst is maar al te waar! Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Prachtig met deze mooie tekst zo centraal op je kaart.
Groeten, Aartje

Anita Meijer zei

Schitterend Lydia en wat een prachtige tekst heb je gebruikt. Super.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Ik vind inderdaad de tekst erg mooi. En het kaartje vind ik erg bij passen
groetjes Janie

Annerieke zei

Hai Lydia,

Ik ben eindelijk maar eens volger geworden, zag je kaarten al wel eens ergens anders. Je maakt geweldig mooie kaarten, vooral je stempelkaarten (en de uitleg) vind ik super. Ben zelf pas net begonnen met stempelen, maar er zijn zo veel mogelijkheden. Ik kom nog wel een keertje langs.

Groetjes Annerieke

Inge zei

mooie tekst inderdaad...leuk zo uit de oude doos. en jij weet gewoon van elke kaart wel weer iets moois te maken.
liefs igne