maandag 19 november 2012

De 1e kaart van Elise


Vorige week was ik lekker bezig een kaartje te maken.
Natuurlijk wilde Elise gezellig meedoen.
Op mijn kaart had ik een hart gestansd met een Joy mal.
Elise wilde ook hartjes stansen en een kaart maken.

En ik was erg nieuwsgierig wat ze ermee wilde gaan doen. 
Het werd een echt kaartje, met stansjes, bloemen en roosjes.


Ik heb haar lekker haar gang laten gaan, alleen met het opbollen van de bloemen
heb ik geholpen.
Oke, 1 hart heeft ze op de kop geplakt maar vind het goed passen bij het totaal.
Het kaartje heeft ze voor haar Papa gemaakt en Mama mag hem bewaren.

Papa en ik vinden hem geweldig geworden
ik heb hem een speciaal plekje op de kast gegeven. 





11 opmerkingen:

jacqueline zei

ahhh wat goed zeg! volgens mij zit de creativitijd in het bloed haha erg leuk elise!

veel liefst jacqueline

Angela zei

Wat een supercreatieve dochter heb je Lydia!!! Prachtig gedaan Elise!!!
grt Angela

corryskaart zei

hoi elise
wat een geweldige kaart heb je gemaakt en goed te begrijpen dat pappa en mamma trots zijn op jou!
groetjes van corry

Wilma zei

Hoi Lydia,
Goed voorbeeld doet goed volgen ☺☺☺. Er is toch niets GEZELLIGER dan samen freubelen.
@ Elise.....SCHITTEREND kaartje voor papa, mama en voor Sophia.....denk ik.
Liefs Wilma

Frouwkje zei

Wat een prachtige kaart Elise!! Je papa zal hier vast heel blij mee zijn!
Liefs, Frouwkje

Marian zei

Elise pappa en mama mogen wel heel trots op je zijn je hebt talent
Groetjes Marian

Gerrina zei

Mooie kaart heb je gemaakt Elise! Gaaf hoor, Lydia! Dat wordt nog wat... Zo is Levine ook ooit begonnen en gisteren heeft ze met een vriendin haar eigen uitnodigingen voor haar verjaardagsfeest gestempeld, ingekleurd, versierd en van tekst voorzien...en is ze vergeten een foto ervan te maken voor de enveloppen dichtgeplakt werden.... Groetjes, Gerrina

Anita Meijer zei

Oh wat lief Lydia wat heeft Elise dit schitterend gedaan, echt prachtig. Dan smelt je toch als papa en mama. Ze heeft het van geen vreemde dus, daar kunnen we in de toekomst nog hele mooie kaartjes van verwachten.
Liefs van Anita

Inge zei

lieve kleine tante tonia! wat heb je een mooie kaart gemaakt zeg.
jij kan al net zoals je mama hele mooie kunstwerken maken...hoe kan het ook anders? leuk hoor,en heel gezellig zo samen bezig zijn!
ook van jou gaan we vast nog veel meer moois zien hier?! (hoop ik!)
dikke knuffel...
liefs tante inge

jannie zei

Wat leuk Lydia,ze heeft het talent van jou.Daar mogen jullie super trots op zijn.
Groetjes Jannie.

Marion leest! zei

Mooi gemaakt hoor Elise. Ik zal hem morgen ook even aan Bregje laten zien.

Misschien moet mama maar een eigen blog voor je maken ;)

groetjes Marion