donderdag 11 oktober 2012

Dance

PanPastels zijn heel goed te combineren met Stencils.
Voor deze kaart heb ik een Embossing stencil van JoyCraft gebruikt.
Met deze stencils kun je ook embossen echter heb ik dat niet
gedaan heb hem zo gebruikt.


Ik ben begonnen met een stuk wit cardstock wat ik eerst
voorzien heb van verschillende kleuren PanPastels.

Vervolgens heb ik de mal op het cardstock gelegd en met de softtools
de mal ingekleurd met een aantal bruin tinten.



Aan de onderkant van de kaart heb ik rijkelijk gespeeld met Versamark inkt
en koper kleurig embossing poeder. Voordat ik de embossing poeder
verhit heb, heb ik er mica ingestrooid.
Met de heatgun aan de onderkant van het papier het embossingpoeder laten smelten.
Doe je dit met mica aan de bovenzijde blaas je de mica weg.
De randen van de kaart zijn aangezet met de nieuwe distress stains.
De dame is gestempeld met zwarte Archival inkt.

post signature

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Heel mooi kaartje, echt leuk gedaan zo met die stempels en die kleuren !

Grtjs Erica ☼

Top 2000 2019 zei

Ik vind je kaartje prachtig !! Wat een mooie compositie.
Groetjes Yvonne.

petpan zei

Prachtig kaartje met mooie kleuren.
Groetjes Wendy

Grietje Jansen zei

Wat een bijzondere creatie.
Ik vind de dansende dame ook erg leuk.

Grietje

Anita Meijer zei

Wat schitterend gedaan Lydia, ik vind het resultaat super.
Liefs van Anita

Mieke zei

Zulke kaarten met een silhouet op is helemaal mijn ding. Prachtige kaart!

Liesbeth zei

Wauw prachtig Lydia, gewoon een kunstwerk.
Liefs, Liesbeth.