zondag 2 september 2012

Grey tie of Blue tie

Deze kaart gemaakt met papier van Kaiserkraft en dit keer
heb ik gekozen voor scrapbookvellen en niet voor een paperpad.
De afbeelding van Saturated Canary "Grey Tie" heb ik gekleurd
met Prisma potloden.

De roosjes zijn van Hobby Vision evenals de parel ketting onderaan de kaart

Copic Markers blijven mijn favoriete nr 1
maar daarnaast vind ik het ook leuk om met andere kleur mediums te werken.
Het grote nadeel is dat het altijd zo leuk is om met van alles en nog
wat aan de slag te gaan en er helaas maar 24 uur in een dag zitten.

Terug naar de Prisma potloden, ook hele gave potloden om mee te werken.
het grote voordeel is dat je een keuze hebt uit 150 verschillende kleuren
nadeel is dat ze niet in Nederland verkocht worden.

De kleuren die ik gebruikt hebt
Haar: 1003 997 914 1082 946 947 935
Huid: 927 939 997 1083
Ogen: 1024
Bikini en Tie: 1020 1021

post signature

8 opmerkingen:

tipytichka zei

Какая прелестная открыточка!

Jolanda zei

Prachtig Lydia, heerlijke kaart

Anja zei

Het is weer een heel leuk kaartje geworden.
Groetjes fijne zondag

Lf Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart is het geworden Lydia, helemaal super.
Groetjes van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

Angela zei

Schitterende kaart weer Lydia....
erg mooi gekleurd met je Prisma's; die trouwens te koop zijn bij www. mandalawinkel.nl... heb ze daar ook besteld. Voor alle zekerheid ff gecheckt... de winkel bestaat nog (je weet het maar nooit hahaha). Had mijn bestelling zorgvuldig verpakt binnen een week thuis.
grt Angela

Diny Sprakel zei

geweldig gekleurd met de Prisma's. Gelukkig is Copic n r 1 bij jou, houden zo.
groet Diny

Gerrina zei

In het echt is deze super mooi! Hoop dat je je nog steeds lekker voelt! Groetjes, Gerrina