donderdag 23 augustus 2012

Anastasia


Voor mij doen eens een totaal andere kaart, 
Deze kaart heb ik gemaakt voor het Creaties met papier blog.
Meestal maak ik voor dit blog een gestempelde kaart.
Heb nu gekozen voor een afbeelding van Make it Crafty
"Anastasia" 


De afbeelding heb ik vrij groot geprint en gekleurd met Derwent potloden.
Toen ik klaar was met kleuren vond ik haar eigenlijk te mooi geworden
om al te veel versieringen te gebruiken. Vandaar dat ik haar zo heb gelaten.

Op deze wijze kan de kaart voor alle doeleinden gebruikt worden. 

Voor het haar heb ik gebruikt: 640 500 570 en 720
Huid: 600 570 590
Rode bloemen: 160 200
Blauwe bloemen: 310 340

Ze is geprint op het formaat 11x8.5 op DCP papier
vervolgens is ze uitgesneden 11.5 x 9
gemat op donker blauw cardstock van papicolor
dit gemat op anjerwit cardstock
en dit weer gemat op een stukje zwart wat schuin geplakt is
en het geheel op een half vel scrappapier geplakt als basis voor de kaart ook donkerblauw

De kleuren en linken van het papier
kun je terug vinden op het blog van Creaties met Paper



6 opmerkingen:

Mieke zei

Meer moet de kaart inderdaad niet hebben. Prachtig gewoon! Perfect ingekleurd!

corryskaart zei

hoi lydia
een geweldig mooie kaart en je beslissing van geen freubels erop komt deze mooie kaart helemaal tengoede,erg mooi van kleur!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Wauw Lydia, echt super mooi ingekleurd!!! De kaart heeft inderdaad niet meer nodig de prachtigheid spat er zo al vanaf.
Liefs, Liesbeth.

Inge zei

mooi geworden lydia!
eenvoud maakt het in dit geval juist mooier! waar jij ook mee inkleurd dat maakt niet uit he? het zijn gewoon plaatjes om te zien!
liefs inge

Anita Meijer zei

Wat schitterend ingekleurd Lydia. Ik vind het super zo.
Groetjes van Anita

Gerrina zei

Mooie kaart! Zo'n digi heeft van zichzelf al zoveel zeggenschap; die heeft verder niets nodig...
Mail je me nog over zondag?
Groetjes, Gerrina