zondag 1 april 2012

Embellishments maken met Various ink

Deze kaart heb ik hier nog niet laten zien. 
Deze is alwel verschenen op beide Copic Blogs.
De stempel op deze kaart is La-La-Land "Marcia"
Het papier is uit een papierblokje van Prima Marketing.
----------------
I didn't show this card at this blog jet. 
I have publish this card on both Copic Blog, copic europe and Copic Benelux blog. 
I use an digi stamp from La-La-Land "Marcia"
The paper I used are from an Prima Marketing paperstack

De afbeelding is gekleurd met Copic Markers.
------------------
I colored Marcia with Copic Markers


De bloemen op deze kaart zijn gemaakt met Utee en Copic Various ink
Hoe ik dit gedaan heb is denk ik een hele leuke techniek
in de video hieronder kun je zien hoe dit gaat.
-------------------------
The flowers on the card a made with Utee and Copic Various ink.
How I do this I will show you in the video, Its a very nice technique to make
a lot of embellishments.

De video is Nederlands gesproken.
Op mijn Youtube kanaal kan je ook een Engels talige video
met Duitse ondertiteling vinden. 
Klik hier voor de link.
----------------------
This vidoe is spoken in Dutch.
At my Youtube channel you van find an video, English spoken with German subtitles. 

De markers die ik gebruikt hebt voor Marcia.
---------
I use this markers for Marcia

post signature

3 opmerkingen:

Anneke zei

leuke demo weer lydia.
wanneer ga je nu naar de states en timmetje?
je bent een echte mazzelkont hoor, maar van harte gegund.
fijne zondag nog en groetjes van an

jannie zei

Hoi Lydia.
Je hebt weer een erg mooie kaart gemaakt,het is ook een leuke afdruk.
Groetjes Jannie.

Annemiek zei

Wat een schatje... en weer zo prachtig ingekleurd. Daar ben ik nu echt jaloers op