woensdag 8 februari 2012

HobbyZinne

Zondag en Maandag was ik te vinden op de Kreavak beurs in Apeldoorn. Bijna een thuiswedstrijd zou ik haast zeggen.
Bij de stand van Hobbycentraal heb ik met Copic Markers gedemonstreerd. Hobbycentraal levert tegenwoordig ook de copic markers aan de winkeliers. 

Heb nog heel even met Nellie Snellen gesproken op de stand
van Find It trading. 
Daar viel mijn ook op de nieuwste uitgave van het Hobbyzine,
tot mijn grote verbazing herkende ik de kaart op de cover.
Voor het tijdschrift heb ik een aantal kaarten gemaakt die 
in deze uitgave gepubliceerd zijn. 
Maar ik had toch nooit verwacht dat ze een kaart op de Cover zouden plaatsen. 

Vanaf het nieuwe nummer van het Hobbyjournaal mag ik ook
in dit tijdschrift mijn steentje gaan bijdragen.
post signature

11 opmerkingen:

Johanna Visser zei

Hoi Lydia,

Wat gaaf dat je op de cover staat. Ook helemaal terecht want het zijn prachtige kaarten geworden. Ga morgen maar eens eventjes naar de hobbywinkel om hem te halen. Vind ze altijd helemaal super om te lezen en inspiratie uit te halen.

Liefs Johanna

Jolanda zei

Wauw super zeg, helemaal top. En nu ook in Hobbyjournaal, super zeg! Gefeliciteerd hoor! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken@

Tinie zei

Kijk dat is toch helemaal super om te zien, heel erg leuk voor je!!!

Groetjes Tinie

Gea zei

Wat leuk!! Op de cover is toch de kers op de taart :)
Groetjes Gea

Unknown zei

wouw ,wat leuke nieuws voor jou
de week kan voor jou niet stuk
geniet ervan
veel liefs van marcelline

Wenda zei

Gefeliciteerd wat leuk, het is helemaal jou week is het niet.

Liefs Wenda

Monique Kools zei

Wat een verrassingen allemaal. Leuk hoor.Groetjes Monique

Brenda zei

Hoi Gea,
wat leuk op de cover van dit blad. en proficiat dat je mag gaan plaatsen in Hobbyjournaal, wordt veel gelezen in heel nederland. Groetjes Brenda

Erna zei

Oh wow op de cover dat is me toch even waanzinnig.
Maar je verdiend het ook echt wel want je kaarten zijn prachtig stuk voor stuk.

Groetjes Erna

Brenda zei

Hoi Lydia,
ik zie dat ik je in het vorige berichtje Gea genoemd hebt, das natuurlijk niet de bedoeling! Alle gelukwensen voor het staan op de cover zijn echt voor jou!
groetjes Brenda

Inge zei

Hartstikke leuk voor je lydia!
Je verdiend het meis!!!
Op de cover nog wel...gaaf hoor!!
Gefeliciteerd ook hiermee...het is
inderdaad echt een Feestweek voor
je!! En ik gun het je van harte!!!
Geniet ervan!!! liefs inge