zaterdag 28 januari 2012

Getallen met een circel erom snijden

Tijdens het 2jarig winkel bestaan van Creabest, vroeg Hannie mij of het mogelijk is
een rij getallen te snijden met een circel om 1 getal. Tuurlijk zei ik dat kan ik wel even voor je maken.


Dat was toch wel even goed nadenken hoe dit zat. Een hulplijntje naar Bauke, tja als wij vrouwen het niet meer weten, is er altijd nog Bauke.... (niet voor alle dames hoor)

Hannie had inmiddels de moed opgegeven, Berthine en ik niet, dus na 15 min hadden we het toch voor elkaar. Hoe dat laat ik zien in de video.



Je kan de getallen reeks tijdelijk downloaden





post signature

2 opmerkingen:

Louise zei

Dank je voor de heldere uitleg!

gr.LOuise

Inge zei

Bedankt lydia! (en berthine&bauke) voor deze uitleg en demonstratie ervan. Is weer helemaal leuk,en duidelijk!
groetjes inge