maandag 12 december 2011

Joy, Hope, Love


Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van Make it crafty.
Met de silhouette heb ik hem om de randen heen uitgesneden, met 
3d foam opgeplakt op de grote sneeuwvlok die bewerkt is met Stickles.

Het papier komt uit de oude voorraad, In het papierblok zaten bijpassende labels
en circels.
Met Archival inkt heb ik de tekst stempel afgedrukt op de circel.
Het leuke hiervan is dat dit precies paste. 
Het gaas is met glossy accent bevestigd op het papier


en met Pontura verf van Nellie Snellen heb ik de sneeuwvlokjes gemaakt
in het gaas. 
Deze verf heeft een zeer fijne/dunne punt waardoor je erg makkelijk 
hele kleine druppels kan vormen. 
Hier en daar heb ik metalen sneeuwster bevestigd.
Ook deze is vast geplakt met Glossy accent.

Hoe de afbeelding is ingekleurd met de schaduwen
laat ik zien in de video.





De markers die gebruikt zijn.



post signature

5 opmerkingen:

Louise zei

Prachtige kaart mooi van kleur,wat een leuke Digi wat leuk dat hij met de Silhouette is uitgesneden, ik ben sinds kort in het bezit van een Silhouette Cameo en hoop dat in januari op de Workshop me eigen te maken.

gr.LOuise

mariska zei

Oooh wat een schatje Lydia.
Heel erg mooi gemaakt.

Liefs mariska

Els Wouters zei

Super kaart en heel leuk filmpje. Bedankt Lydia, doe zo verder... :-))

Liesbeth zei

Mooi hoor Lydia.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wat een leuke kaart is dit geworden Lydia

Groetjes, Friedy