maandag 7 november 2011

Weer thuis

De kreadoe is weer achter de rug, het zijn altijd lange dagen en lang van huis maar ook zeker de moeite waard. 
Het is altijd erg leuk om oude bekende te ontmoeten, nieuwe dames te leren kennen, 
en oude en nieuwe blog volgers even te spreken.

Als verrassing bij thuiskomst zag ik dat ik inmiddels de 200 volgers voorbij ben.
Dames welkom en wat geweldig.
Morgen zal ik 2 gelukkig winnaar bekend maken voor de candy.


Op de stand van Creabest mocht ik me uitleven met alles wat onder de noemer Tim Holtz valt.
Is toch niet zo heel erg vervelend toch.
Eigenlijk wilde ik de gemaakte tags op de foto zetten en deze hier posten
alleen is het niet gelukt ze te fotograferen daar ik 
ze mee gegeven heb aan de bezoekers. 

Zelf ben ik ook nog even over de beurs geweest, naast wat lint, stempels en een opbergtas
heb ik niet zo heel veel aangeschaft zal ook wel door de geplande verhuizing komen. 
Wel heeft Cindy voor mij de nieuwe winter serie distress ink voor me meegenomen
Het zijn echte winter kleuren heb ze wel gezien en even uitgeprobeerd maar nog niet mee gewerkt. 
Cindy dank je voor het meebrengen van de set. 


post signature

4 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

lijkt me inderdaad een hele leuke beurs, maar wel vermoeiend, maar ja we moeten wat voor onze hobbie over hebben hihi

celia zei

Lijkt me zalig om rond te kuieren op de "grootste" hobby beurs in NL. Voor jou zat er dit wellicht niet in maar je zal je wel niet verveeld hebben met Tim's producten!
Liefs, Celia.

angelique (anlou) zei

hoi meis
helaas heb ik je niet gezien, anders was ik zeker langs gekomen bij je
maar op een bepaald moment zaten mijn vriendin en ik er helemaal door heen, het valt niet mee op de beurs met een rolator te lopen, jeetje wat vermoeiend is dit
tot de volgende keer maar dan weer
liefs angelique

Inge zei

fijn dat je ondanks je drukke leventje hebt genoten van de kreadoe!
en vervelen komt volgens mij in jou woordenboek helemaal niet voor? hihihi