zaterdag 27 augustus 2011

Label met distress inkt en distress embossing poeder

Tijdens de Knots gekke kaarten dagen in Zwolle hebben we op de stand van Creabest diverse
make & takes gemaakt.
Waaronder deze label met distress inkt en distress embossing poeder.




De Distress embossing poeder  zie tijdens het verhitten dat de structuur iets veranderd,
het gaat niet glimmen of smelten. Het geeft een oude "lelijke" look
In de poeder zitten korrels die niet hechten aan het papier na het afkoelen wrijf je deze iets krachtig van het papier waardoor de oude look verkregen word.
Klik hier voor de Distress inkt



post signature

3 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dank je voor het voordoen met deze video. Duidelijker kan het niet. Erg mooi je labels.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Maia zei

Leuk dat je na de beurs ons dit nog laat zien!
Ik heb ook al veel plezier gehad met die stans en de distress inkten. Helaas heb ik maar 1 houder om te inkten en dacht ik wissel gewoon de pads maar het plaklaagje hecht niet meer goed zodat de pads steeds los gaan. Is dit normaal?
Moet ik er toch nog wat bij kopen denk ik?
Dank voor je leuke filmpje en fijne zondag!
Groetjes Maia

Lydia Boode zei

Hoi Maia,

Helaas laat het klittenband los als je vaak de foam verwisseld. Ikzelf plak ze vast met tacky glue, en op de beurs gaf een dame de tip om ze vast te nieten met een groot nietmachine. Zo een waar je ook stoelen enzo mee kan bekleden. Misschien dat een klein spijkertje ook kan helpen.

Groetjes Lydia