dinsdag 31 mei 2011

Wat is er anders in Google Chroome


De bovenbalk ziet er anders uit. De pagina's worden als tabbladen naast elkaar weergegeven. 
Open je op een internetpagina een andere pagina, word deze naast het tabblad waar je in bezig bent 
aangemaakt.
 In de afbeelding heb ik een heel stel pagina's open gezet, de tabbladen worden
wel steeds kleiner maar ze blijven naast elkaar staan. 

Bij internet Explorer heb je een menu balk met worden staan.
In chroome staan er afbeeldingen aan de linker zijde maar ook aan de rechterzijde.
Het is even wennen waar je moet zijn, totdat je eenmaal weet welk teken je moet hebben.
De functies die hier onder zitten werken nagenoeg hetzelfde. 

Internet Explorer word niet over schreven en ook niet gewist. Bevalt Chroome toch niet
kan je hem altijd weer verwijderen. 
Na het installeren word gevraagd of je deze web browser als standaard wilt instellen, geef je hier ja aan 
is dit je standaard browser.
Open je nu weer Internet Explorer krijg je dezelfde vraag en kan je zo weer als standaard installeren. 

De problemen met blogger lijken tot nu toe tot het verleden te behoren en de pagina's 
worden ook een heel stuk sneller geladen. 


1 opmerking:

Christa zei

Dank je wel , Lydia , voor je reactie op mijn vraag. Ik ga het toch maar proberen , denk ik. Maar is het zo dat je met Chrome geen favorieten meer kunt bewaren ?? Want dat zou ik wel jammer vinden. Creatieve groetjes , Christa.