zondag 3 april 2011

Puppy Love

Normaal gesproken ga ik op zondag altijd trainen met de hond. Eens in de zoveel weken heeft Gewin weekeinddienst en is dus de kans aanwezig dat hij weg geroepen. vandaag is dat het geval.
Vanmorgen vroeg moest hij al weg, het trainen met de hond is helaas in het verschiet geraakt.
Echter hebben we niet stil gezeten.
Of eigenlijk wel heb met mijn neus in de boeken gezeten, heb over 1.5 week examen.

Dit is onze nieuwe aanwinst. Sinds vorige week is ze bij ons.
Haar naam is Adira van Saliersbloed. Elise vind haar geweldig en de "oude"
hond heeft haar direct geaccepteerd.

Ondeugend is ze overigens wel, maar we klagen niet
want ze heeft nog niets stuk gemaakt.

2 opmerkingen:

helma's crafting zei

Geweldig zeg je nieuwe aanwinst.En ik kan het weten, ik heb nl. zelf een dober van 11 maanden lopen.Geweldige honden.Dit is inmiddels de derde voor mij.De eerste twee zijn allebei vorig jaar overleden,maar ik heb mijn handen weer vol aan deze. hihi
groetjes,Helma

Inge zei

Ach wat een schatje(s)!
En wat lijkt ze toch al groot zo op de foto.
Wat een heerlijk stel boefjes heb je nu in huis!
liefs inge