zondag 20 maart 2011

Silhouette

Vrijdag middag ben ik met het naar bed brengen van Elise vreselijk door mijn rug gegaan.
Met heel veel moeite heb ik haar uiteindelijk in haar bedje gekregen, gelukkig begreep ze dat het niet goed me me ging en heeft ze echt super haar best gedaan om te helpen met in bed komen.
Aan het eind van de middag kon ik gelukkig nog even lang komen bij de chyropractor.
Het viel hem wel op dat ik onder de blauwe plekken zit op mijn benen.

Heb hem uitgelegd dat ik afgelopen zondag gestoeid heb met een van de honden
op de hondenclub. De hond mag bijten in de speciale mouw, voor de honden
is dit een spel net als voor ons. Doordat ik geen beschermende broek aan had
ben ik door de poten tegen mijn benen onder de blauwe plekken komen te zitten.

Zowel zaterdag en vandaag heb ik bijna de hele dag plat gelegen.
Vanavond kan ik redelijk rechtop zitten, reden genoeg om te spelen met de software van de Silhouette.
Wat kan deze machine mooi uitsnijden zeg, zelfs het hele fijne werk word heel netjes uitgesneden.
Heb met een hart en een circel deze circelborder gemaakt
 
Het is wel even wennen aan de software.
Als ik morgen weer iets beter uit de voeten kan zal ik kijken of ik met deze
hartjes circel een kaartje kan maken.
En de kaartjes die al een paar dagen klaar liggen fotograferen.

Geen opmerkingen: