zaterdag 12 februari 2011

Maja Papier

Met de Fika serie van het Maja papier heb ik dit kaartje gemaakt.

Afgelopen zomer in Zweden was ik tegen dit merk aangelopen, de lijnen zijn
echt zooi mooi. Eindelijk is het nu ook in Nederland verkrijgbaar.

Als basis heb ik een witte kaart gebruikt en deze met distress ink bewerkt
met de spelbinder stand is de circel gestansd en de magnolia is ingekleurd met
copic markers.
Helaas heb ik geen foto gemaakt van de markers die ik gebruikt heb en weet zo
ook de nr niet meer.
De roosjes heb ik zo gekocht behalve de grootste deze heb ik op kleur gebracht
met de airbrush.

de Binnenkant is bewekt met distress ink, de stempel van Viva decor
is ook gestempeld met distress ink.
de kader is een stans van sizzix uit de Tim Holtz collectie.

ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden

3 opmerkingen:

Cynthia zei

Hallo Lydia,

Wat een prachtige kaart. Ben helemaal weg van de binnenkant van je kaart.

Groetjes,

Cynthia

Inge zei

Heel erg mooi!!! dankjewel lieve Valentijn!!!
liefs inge

Anneke zei

hele mooie kaart lydia