maandag 29 november 2010

Tape Dispenser

Goed nieuws voor de scrappers onder ons.
Vanaf heden kan ik voor jullie deze Tape Dispenser leveren met ZUURVRIJ tape.
Deze Tape Dispenser word ook de fotografen gebruikt voor het inplakken
van trouwfoto's

De navullingen zijn in 2 maten te leveren.
6mm en 12mm en jawel er zit 33 meter op een rol.

De normale prijs voor de Tape dispenser is € 39.95
de navulling  6mm x 33m is € 4.50
de navulling 12mm x 33m is €4.95

Heb je intresse of vragen in/over de dispenser kan je natuurlijk mailen

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ik moet echt even wat kwijt over deze super fantastische tape dispenser.
eerlijk gezegd kon ik me er in eerste instantie niets bij voorstellen. hij leek mij zo groot en lomp in gebruik,en toch heb ik hem besteld.
nu ik hem eenmaal heb (en gebruik) kan ik mij mijn scrapwereld niet meer voorstellen zonder dit geweldige aparaat!!!
echt dames hij werkt super! het is een echte aanrader!
groetjes inge