maandag 20 september 2010

Fotoalbums onderweg

Eigenlijk had ik de hoop dat ik afgelopen weekeinde de fotoalbums zou ontvangen. Echter ontving ik een mail van Pixum dat beide albums niet door de kwaliteits controle heen waren gekomen. Eerlijk gezegd kreeg ik het toch wel een beetje benauwd. Er stond niet bij vermeld wat er dan mis was gegaan, tja dat kan natuurlijk van alles zijn van papier of inkt op in de printer of dat het met verzenden niet goed is gekomen.
Zojuist bij het openen van de mail, ontving ik een bevestigings mail dat ze verstuurd zijn. Dit is al weer 4 dagen eerder dan vermeld in de kwaliteitsmail.

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ohhhhhhhhh en ze zijn mooi!!!
ik heb ze vandaag in het echt mogen zien,WAUW zeg...wat een werk lydia!
en wat kan je tevreden zijn over jezelf!
hele mooie afdruk van pixum!!!
echt meer dan de moeite waard!!!
liefs inge