woensdag 23 juni 2010

Klaar voor vertrek

De laatste tijd is het best stil geweest op mijn blog vanaf deze zijde, Ben erg druk geweest met de alle voorbereidingen rondom de verkoop van het huis, het staat te koop, en natuurlijk de vakantie.
Eindelijk heb ik gisteravond de laatste hand gelegt aan de route en de planner. Vandaag ben ik druk geweest om alle spullen die mee gaan in te pakken.
De auto is nog even naar de garage voor een beurt, vandaar dat ik alles verzameld heb onder de carpoort.
Zodra Gerwin terug is kan alles in de auto gepakt worden en dan maar hopen dat het past.

Morgenochtend vroeg gaan we rijden en onze 1e stop zal worden Ribe, in Denemarken.
Ik kan het niet beloven maar zodra ik in de gelegenheid ben om te kunnen internetten
zal ik jullie op de hoogte houden van het verloop van onze reis.

De Candy blijft gewoon doorlopen en je kan mee doen tot aan de laatste dag.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

heel veel plezier meid!
ik mis je nu al!!! hi hi hi
liefs inge