maandag 3 mei 2010

Zwemles

Tijdens de vakantie was Elise oud genoeg om deel te nemen aan het baby zwemmen.
Met een onderwater camera hebben we deze foto's kunnen maken.
In deze camera zit nog een ouderwets fotorolletje, waarvan ik vrees dat het al enige tijd over
de houdbaarheids datum is geweest. Eigenlijk zijn alle foto's erg slecht en van de slechte heb ik de beste
uitgezocht om toch wat foto's van de 1e zwemles te hebben.
Met de purple cow snijmachine heb ik zoveel mogelijk van de storende omgeving weg gesneden. Deze snijmachine heeft diverse mesjes, ik heb gekozen voor een kartel randje.
Het papier is van My Minds Eye, ooh la la, deze serie is dubbelzijdig, de achterzijde van het papier heb ik gebruikt, de kleur komt heel goed overeen met de kleuren op de foto's. De swirls zijn van chipboard en heb ik besprayd met Maya Mist  blauw en Glimmermist - groen. De Maya Mist heb ik gebruikt om het chipboard van kleur te voorzien, daarna ben ik er met de groene Glimmermist overheen gegaan voor de juiste kleur en de glimmers.
De swirls heb ik afgewerkt met pearls, alleen zitten nog niet alle pearls erop, deze kleur is op in mijn voorraadje en heb ze opnieuw besteld. deze plak ik later op. Maar ik wilde jullie deze lay-out alvast laten zien.
Met de cricut heb ik een dubbele label gesneden daarop een foto geplakt en aan de binnenzijde de journaling geschreven. De titel zijn chipboard letters.
Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

wat je er zo van kan zien ziet het er heel gaaf uit hoor lydia! het papier past er weer helemaal bij in die blauw/groene tinten. leuk gedaan ook met die swirls!

groetjes inge

Creagea zei

Ik vind ze prachtig en leuke kleuren
Liefs Gea