maandag 19 april 2010

Ziek

Eindelijk de boeken aan de kant en weer tijd voor creativiteit. Afgelopen zaterdag heb ik examen gehad, de uitslag duurt nog even, kan tot 6 weken zijn.
S'middags bij thuiskomt heb ik een kaartje gemaakt voor het neefje van mijn vriendin. Laatst is het jochie van de trap gevallen en heeft daarbij zijn sleutelbeen gebroken.
Na een zoektocht op internet heb ik deze draak gevonden, die ik wel erg toepasselijk vind.
Het heeft wat moeite gekost maar het is me gelukt hem te bemachtigen.
Het papier zijn restjes en als ik me niet vergis is het van Pink Paisley. Het achtergrondje heb
ik geembossed met een cuttlebug mal op de big shot en daarna bewerkt met distres inkt
en een stukje Cut 'n Dry.
De draak heb ik ingekleurd met Copics 3 kleuren groen en 3 kleuren bruin.
de pleisters heb ik met een donkere kleur bruin gekleurd.
De knoopjes zijn van papermania.
Liefs

3 opmerkingen:

Creagea zei

Wat een supermooi kaartje...

xxxGea

Inge zei

ahhhhhhh wat lief lydia!!!
ik wist niet waar ik kijken moest...een schattig kaartje voor mijn kleine "draakje"!!!
heel toepasselijk hoor!! ha ha ha
dat zal hij zeker heel erg mooi vinden,want hij is gek op post! hoe weet je dat toch?
hij is wel aan de betere hand,maar heeft er nog wel veel last van! auwe auwe auwe ... maar even later hangt hij met 2 armpjes aan de vensterbank te slingeren ha ha ha hoezo klein "draakje" hihihi ...
mooi kaartje,met de juiste kleuren!
echt super gedaan!!!

liefs inge

Debbie Stip zei

at een geweldig vrolijk kaartje! Daar moet je wel van opknappen! En wat een lief stempeltje, van welk merk is die als ik vragen mag?
Groetjes,
Debbie