maandag 26 april 2010

Vakantie lay out

Deze heb ik voor het weekeinde gemaakt, wilde hem met jullie delen
Het papier is van Bo Bunny, met een pons van Martha Stewart en inkt heb ik de randen bewerkt.
Met een stukje cut 'n dry heb ik de ronde onderlegger met distress inkt groen gekleurd, in een kleur
die bij het papier past.
De foto's heb ik gemat op wit cardstock, de matten heb ik eerst met groene distress inkt bekleurd.
Op een tag van Little Yellow Bicycle heb ik de journaling geschreven
verder heb ik gebruik gemaakt van wat swirls en bloemen.
De titel heb ik bewust weggelaten, deze pagina's komen in het vakantie
album en vormen een onderdeel van een geheel.
Liefs

2 opmerkingen:

Creagea zei

Heel mooie layouts...super.

Liefs Gea

Inge zei

wat lief...en mooi!
wel super rustig voor jou doen lydia?
maar ik vind dat juist zo puur!

liefs inge