vrijdag 2 april 2010

Een man en zijn Passie

Fotograferen kan net zo verslavend zijn als het scrappen. Toen ik Gerwin net leerde kennen vond hij het maar vreemd dat ik mijn fotocamera in mijn tas heb zitten en overal mee naar toe neem.
Het heeft niet zo heel lang geduurd voor hij begreep waarom en zelf ook steeds vaker de camera pakt.
Toen de mais (zijn passie) geoogst werd ging ook bij hem de camera mee.
Scrappen gaat hem te ver, dat laat hij nog steeds aan mij over.
Voor hem heb ik dit album gemaakt.
Ook hier heb ik de pagina's gemaakt met de cricut machine.
Ik ben even kwijt van welk merk het papier is dat ik gebruikt hebt maar
de chipboard stickers zijn van basic Grey, verder heb ik gestempeld,
diverse bloemen, touw en lint gebruikt.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

leve de cricutmachine!
wat een leuk boekje weer Lydia,daar is Gerwin vast heel trots op?!

groetjes inge